אא

יורוקום - Panasonic בשיתוף Skype משיקות בישראל מערכת לניהול שיחות וידאו

בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית 2010CES הציגו את שיתוף הפעולה עם קונצרן Panasonic וכן הציגו אב טיפוס של המערכת המאפשרת לנהל שיחות וידאו חינמיות מבית Skype, ישירות דרך מסכי הפלזמה של Panasonic באיכות HD.

Shutterstock Shutterstock

חודש ימים בלבד מתחילת הייצור הסדרתי של המערכת ותחילת שיווקה ברחבי העולם, מודיעה יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל על השקתה של המערכת ותחילת שיווקה ברשתות האלקטרוניקה ובחנויות המתמחות.
בשלב ראשון תשווק המערכת ביחד עם מסכי Panasonic מסדרת V20 ו-VT20 ובסדרת ה-LED , הכוללים את אפליקציית Viera Cast הייחודית למסכי הפרימיום של Panasonic ולמעשה מחברת את עולם האינטרנט לעולם ה-TV.
הקישור לאינטרנט מתבצע באמצעות חיבור המסך לרשת האינטרנט הביתית בצורה קווית או בצורה אלחוטית דרך מתאם ייעודי, המתחבר לשקע ה- USB של המסך.
בדרך זאת יכול הצרכן לגלוש באמצעות שלט הטלוויזיה , בצורה קלה ופשוטה בין מגוון רחב של אתרים נבחרים שבחרו לשתף פעולה עם קונצרן Panasonic. בין האתרים הפעילים כבר היום : YouTube, Picasa , אתר מז"א בינלאומי ,Bloomberg, אתר Bild de הגרמני, אליהם כאמור מצטרפים היום אייקונים של Skype ושל Twitter.

במהלך השבועות הקרובים יצטרפו לארסנל ה-Viera Cast של פנסוניק גם אייקונים של פייסבוק ו- Fox Sport.

ממדי המערכת הם 76מ"מ*210מ"מ ומשקלה 43 גרם והיא כאמור מתחברת לכניסת ה- USB של המסך


. ניתן למקם אותה בחלקו העליון של המסך או להניח אותה על שידת הטלוויזיה או על שולחן הסלון.

מעבר לשיחות הוידיאו החינמיות, יוכל הצרכן לחייג לטלפונים או לניידים תוך ניצול התעריפים הנמוכים יחסית של


Skype, לקבל שיחות למסך מלקוחות Skype אחרים, להתקין מזכירה אלקטרונית מבית Skype ולנהל שיחות ועידה מרובות משתמשים.

לדברי מוטי אלמליח מנכ"ל יורוקום-Panasonic, ברשת הסקייפ מתנהלות בממוצע כ- 20 מיליון שיחות בדקה. שדרוג שיחות הסקייפ במסך הטלוויזיה לרזולוציית HD בשילוב עם תכונות ה-VIERA CAST של Panasonic, יאפשרו נגישות רבה יותר של הצופה למגוון רחב של תכנים ושירותים ויבססו את מעמדה של הפלזמה כמרכז הבידור והתקשורת בבית. מה גם שאנו נמצאים במגעים עם מספר ספקי תוכן מובילים בישראל ונציגי פנסוניק יפן לקראת שילוב תכנים מקומיים בתפריט ה-Viera Cast שבמסכי פנסוניק".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: