מיכל גבע

כתבות אחרונות

שלמה סיקסט: "נעשה את מה שצריך כדי לעלות שלב"

למרות 'בית המוות' אליו הוגרלה לליגת אופן סקיי- אליפות הקט רגל של ענף התיירות אותה מארגן אתר פספורט ניוז, בועז יעקובי מנג'ר נבחרת שלמה סיקסט, שומר על אופטימיות. ביום שלישי הקרוב מתחילה האליפות שכולם מחכים לה בגול טיים ביד אליהו.

גלית אבגי – כהן מונתה למנהלת יחסי ציבור במלון הנסיכה אילת

גלית אבגי– כהן, מונתה בימים אלו, לתפקיד מנהלת יחסי הציבור וקשרי האורחים של מלון הנסיכה באילת. במסגרת תפקידה החדש, תהיה אבגי אמונה על מערך יחסי הציבור וקשרי האורחים במלון. בתפקידה האחרון שמשה כמנהלת יחסי הציבור ודוברת מלונות הרודס.

פרס Friend of Thailand לחברת רימון טיולים מישראל

הפרס היוקרתי הוענק בשבוע שעבר בבנגקוק ע"י שר התיירות של תאילנד למנכ"ל רימון טיולים, כהוקרה על פעילותה של רימון טיולים להידוק וקידום קשרי התיירות בין ישראל ותאילנד.

מנכ"ל משרד התיירות ומנכ"ל עיריית ירושלים, יסיירו באגן העיר העתיקה במטרה לבחון דרכים לשיפור תשתיות התיירות בעיר

מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר: "בשנים הקרובות ישקיע משרד התיירות תקציב של מאות מיליוני שקלים בתשתיות ועידוד הקמת בתי מלון בעיר ובשיפור המוצר התיירותי, והכנתו לקבלת פני התיירים הצפויים לבקר בעיר בשנים הקרובות"

הזמר פול יאנג מתחזק?

הזמר פול יאנג התארח השבוע במלון דניאל בים המלח במסגרת הופעו בארץ, כאשר בחדרו, חיכתה לו הפתעה מיוחדת אותה הכינה אשתו של מנכ"ל המלון.

אל על במבצע של 3 ימי מכירה מיוחדים

אלי כהן, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על :"אל על מציעה היום ללקוחותיה את המחיר הכדאי ביותר ליעדיה הישירים, תוך שמירה על רמת השרות והמוצר הטובים ביותר והצעת חוויית טיסה כוללת".

   1 2 3 4 > >>

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: