אא

דוד פתאל סוגר את הרודס ל-3 ימים לקהילת העסקים בלבד

דוד פתאל ישקיע 2.5 מיליון ש"ח בארוע המסורתי "פתאל וחברים" אליו יגיעו הג'יפסי קינגס מחו"ל, לצד שורה של אמנים ישראלים. 100 טבחים יעבדו מסביב לשעון ויגישו ארוחות שונות מידי שעתיים.

Shutterstock Shutterstock
דוד פתאל יערוך בסוף שבוע הבא בארמון הרודס באילת את אחת המסיבות הגדולות שנעשו בישראל לקהילת העסקים, בהשקעה המוערכת בכ- 2.5 מליון ₪.

לאירוע, שיתקיים במשך שלושה ימים, הביא פתאל במיוחד מספרד את להקת הג'יפסי קינגס המורכבת משניים מחברי הלהקה המקורית .

בפני האורחים יופיעו במהלך סוף השבוע שורה של אמנים מהשורה הראשונה כמו אייל גולן ומוש בן ארי, אתניקס והופעות רטרו של אדם, גבי שושן, עוזי פוקס ושרי.
עיצוב המלון יוחלף בכל ערב, כאשר הערב הראשון יהיה בסגנון יווני עם סירות דייגים, ובערב השני יעטפו את הארמון בבדים לבנים ,כאשר גם המוזמנים התבקשו להגיע בלבוש לבן.

שף המלון מספר שהמלון נערך לאירוע כבר 3 שבועות – לרגל האירוע נרכשו 150 ק"ג כבד אווז, 200 ק"ג צלעות כבש, 80 ק"ג קוויאר וקוויאר אדום, 300 בקבוקי וויסקי ווודקה, 200 בקבוקי שמפניה ועוד, כאשר על כל החגיגה ינצחו 100 טבחים שיגישו כל שעתיים ארוחות שונות החל מאוכל צרפתי ועד לסגנון יווני וספרדי.
לאורחים יחולקו גם סיגרים איכותיים, ולצד הבריכה יתקיימו אירועי ספינינג, עמדות מסאז' של מטפלי הויטאליס ועוד.

אירוע פתאל וחברים נהפך למסורת בשנים האחרונות – מדי שנה מזמין דוד פתאל את קהילת העסקים ליהנות מסופשבוע שכולו בידור והנאה מסביב לשעון, במחיר אטרקטיבי השמור אך ורק למוזמנים. לרוב מתקיימים האירועים במלונות חדשים או משופצים המוצגים לראשונה לקהילת העסקים, כך נעשה לאחר חידוש מרידיאן אילת או פתיחת קלאב מד באילת.

השנה נערך האירוע בארמון הרודס באילת, אשר נרכש על ידי פתאל במסגרת עסקת הרכישה של מלונות אזורים . בימים אלו עובר המלון שורה של הרחבות וחידושים.

בין אנשי העסקים שיגיעו לאירוע - רמי לוי, משה וענת קסטיאל , אילן גרינבוים, יונה פוגל , פפושדו, ששי גז, רון לובש, ניר גלעד, פנינה רוזנבלום , שלמה שמלצר, יהודה טלית, שוקי אברמוביץ', עופר איתני, יובל גביש, רון הדסי, אבנר קופל ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: