אא

מלון קרלטון ת"א נבחר כמלון העסקים הטוב בישראל לשנת 2010 בטקס ה - World Travel Awards

בטקס, שהתקיים ב-1 באוקטובר בטורקיה, גבר המלון, בין השאר, על מלון המלך דוד שזכה בתואר בשנתיים האחרונות ועל מלון אינטרקונטיננטל ת"א.

Shutterstock Shutterstock
טקס ה - World Travel Awards מתקיים מדי שנה, במטרה לדרג את החברות והגופים המובילים בעולם בכל אחד מענפי התיירות. הדירוג נקבע ע'י כ-180,000 בכירי ענף התיירות בעולם, הבוחנים פרמטרים של איכות ושירות.

הטקס, ה-17 במספר, נערך ביום שישי האחרון באנטליה, טורקיה, בהשתתפות צמרת תעשיית התיירות העולמית, שרי תיירות ובכירי העוסקים בתחום.

מלון קרלטון ת'א ממוקם על חוף ת'א וכולל 270 חדרי אירוח. עיקר פעילותו הינה בתחום אירוח תיירות זרה מחו'ל, בדגש על תיירות עסקית.
המלון נמצא בבעלות פרטית של קבוצת משקיעים מחו'ל, ואינו נמנה על רשת בינלאומית. ניהול המלון נעשה ישירות ע'י הבעלים ומנכ'ל המלון, ג'ימי זוהר. בשנה האחרונה שופץ המלון בעלות כוללת של למעלה מ-20 מליון ש'ח וחזית המלון חוברה ישירות לטיילת של ת'א.

בקטגוריית מלונות העסקים הטובים ביותר בישראל התמודדו, מלבד קרלטון ת'א גם מלון המלך דוד בירושלים, מלון דוד אינטרקונטיננטל ת'א, מלון רנסנס ת'א ומלון שרתון ת'א.

בשנים האחרונות זכו בפרס היוקרתי מלון המלך דוד ומלון אינטרקונטיננטל בת'א .

ג'ימי זוהר, מנכ'ל המלון, אמר בעקבות קבלת הפרס: 'הפרס הינו תוצאה של השקעה מרובה של המלון, ברמת השירות וביחס האישי המוענק לכל אורח. אנו גאים להיות מלון העסקים הטוב ביותר בישראל ונעשה הכל על מנת להמשיך ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: