אא

מנכ"ל משרד התיירות ומנכ"ל עיריית ירושלים, יסיירו באגן העיר העתיקה במטרה לבחון דרכים לשיפור תשתיות התיירות בעיר

מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר: "בשנים הקרובות ישקיע משרד התיירות תקציב של מאות מיליוני שקלים בתשתיות ועידוד הקמת בתי מלון בעיר ובשיפור המוצר התיירותי, והכנתו לקבלת פני התיירים הצפויים לבקר בעיר בשנים הקרובות"

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר-ניר ומנכ"ל עיריית ירושלים, יאיר מעיין, יקיימו היום, יום ד', סיור משותף, באתרי התיירות הנמצאים באגן העיר העתיקה בירושלים, בכדי לבחון יחדיו פתרונות לשיפור תשתית התיירות בעיר, לקראת הגידול הצפוי בתיירות לישראל בכלל ולירושלים בפרט.

בשנה האחרונה נרשם גידול משמעותי בתיירות הנכנסת לישראל, כאשר מתחילת השנה ועד לסוף חודש אוגוסט, ביקרו בארץ למעלה מ-2.1 מיליון תיירים, שיא במספר התיירים של כל הזמנים. גידול זה מורגש גם בעיר ירושלים, בה מבקרים כ-80% מכלל התיירים הפוקדים את ישראל, זאת בנוסף למטיילים הישראלים המבקרים בעיר ובאתרי התיירות בה.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, קבע עם כניסתו לתפקיד, מיתוג חדש לישראל כארץ הקודש במרכזה ירושלים ובהתאם הוגדלו תקציבי המשרד להשקעות ותשתיות התיירות של העיר. יעדי משרד התיירות ועיריית ירושלים להגדלת התיירות לעיר, מחייבים התייחסות לסוגיות שונות המשפיעות כבר כיום על תנועת התיירות.

המנכ"לים בר ניר ומעיין והצוותים המקצועיים של המשרדים, יחלו את סיורם בשעה 14:00 בהר הצופים, דרך הר הזיתים, גת שמנים, מתחם הר ציון, גן הקבר ועוד. בין היתר יבחנו סוגיות חנייה, הורדת תיירים, ניקיון, תעבורה, חזות האתרים, תשתיות תיירותיות, שילוט והסברה ועוד.

מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר: "בשנה האחרונה, נוכח הגידול המשמעותי בתנועת התיירות בעיר והגידול הצפוי בשנים הקרובות, יש צורך במתן מענה שיאפשר הגדלת נפח הפעילות התיירותית, תוך הארכת שעות הפעילות והגדלת קיבולת האתרים, כך שיוכלו לקלוט כמות גדולה יותר של מבקרים. בר ניר הוסיף כי "בשנים הקרובות ישקיע משרד התיירות תקציב של מאות מיליוני ₪ בתשתיות, עידוד הקמת בתי מלון ובשיפור המוצר התיירותי, והכנתו לקבלת פני התיירים".

מנכ"ל עיריית ירושלים, יאיר מעיין, ציין כי העירייה פועלת בהתאם לחזונו של ראש העיר, ניר ברקת, "להבאת 10 מליון תיירים לבירה בתוך 10 שנים. לשם כך הגדילה עיריית ירושלים בשיתוף עם הרשות לפיתוח ירושלים, את ההשקעה בתקציב התיירות בעיר, שילשה את מספר אירועי התרבות ואת ההשקעה הכלכלית בהם. זאת במטרה להפוך את הבירה למוקד אטרקטיבי עבור תושבי המדינה והעולם ולהפכה לאבן שואבת לאמנים אנשי תרבות ומבקרים מכל רחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: