אא

מלון קרלטון תל-אביב פותח את השנה החדשה

מלון קרלטון ת"א, מציע מגוון חבילות אירוח לראש השנה. לדברי ג'ימי זוהר, מנכ"ל המלון, על פי נתוני ההזמנות עד כה, נראה כי גם השנה למעלה מ-90% מאורחי המלון בחגים יהיו תיירים יהודים, מרביתם מארה"ב ומאירופה.

מנכ"ל השטיח המעופף מנכ"ל השטיח המעופף

מבלי שנשים לב, הולכים וקרבים חגי תשרי. תקופת החגים בישראל, נחשבת לתקופה המושכת ארצה תיירות זרה בכלל ותיירות יהודית בפרט. לקראת ראש השנה הקרב ובא, מלון קרלטון ת"א מציע מגוון רחב של חבילות אירוח המותאמות באופן אישי לצרכיו של כל אורח.
כמו כן, המלון מציע השתתפות בארוחות החג. הארוחות פתוחות הן לאורחי המלון והן לאורחים חיצוניים, שאינם לנים במלון. בנוסף, המלון מאפשר חדרי אוכל פרטיים למשפחות המעוניינות להסב לארוחה במלון, אבל באינטימיות ובאווירה משפחתית. התפריט יכלול, כמובן, את הגפילטע פיש ומרק העוף המסורתיים אליהם יתווספו מיטב התבשילים של שף המלון, ניר אלקיים, כמו כתף טלה צלויה בגרגרי חרדל ואורגנו טרי, אווז בצליה איטית ברוטב רימונים ומבחר עשיר של מנות ראשונות וקינוחים.
בבית הכנסת של המלון יתקיימו כל תפילות החג בהובלתו של חזן המלון ובאווירה מסורתית המיוחדת לקרלטון.


מלון קרלטון ת"א ממוקם בלב רצועת החוף של ת"א. המלון כולל 270 חדרי אירוח הצופים אל הים התיכון, אל המרינה של ת"א ויפו העתיקה. עיקר פעילותו של המלון הינו בתחום אירוח תיירות זרה מחו"ל, בדגש על תיירות עסקית.



 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: