אא

עלייה של כ 20% בביקוש לחופשות ונופשונים לעונת החגים 2010

באשת טורס בוחנים אפשרות להוסיף טיסות שכר ליעדים בולטים ומבוקשים. גלית זכאי אשת טורס: "כבר עתה ניתן לראות יעדים רבים בהם לא נותרו מקומות בינהם, ברצלונה, בורגס וכריתים שמלאים לתקופת חגי תשרי 2010"

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות "אשת טורס" מדווחת על עלייה משמעותית של כ 20% לחופשות בחו"ל לחודש ספטמבר זאת ביחס למספר ההזמנות באותה התקופה בשנה שעברה. בנקודת זמן זו, מוסרים באשת טורס, היעדים כריתים ובורגס מלאים ונרשמים ביקושים ערים גם ליעדים מרוחקים. באשת טורס בוחנים אפשרות להוסיף טיסות שכר ליעדים בולטים ומבוקשים.

גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס מסבירה כי הסטת הביקושים לחודש אוגוסט והסמיכות שיש השנה של החגים לאוגוסט, הביאו לביקושים גבוהים יותר לחגים.

לאור זאת החליטו רבים בישראל לשריין לעצמם כבר היום מקום לחופשות בחגים, זאת גם מחשש לעליית מחירים.
עיקר היעדים שאנשים מזמינים לחופשות בחגים הינם יעדים ארוכי טווח כמו ארה"ב, המזרח הרחוק, או באירופה- איטליה יוון מלטה וגם אירלנד.
עוד מוסיפה זכאי כי מאחר והחגים השנה מרוכזים בחודש ספטמבר, מרבית החופשות המאורגנות מטעם מקומות עבודה וועדי עובדים, נדחו השנה לחודשים אוקטובר -נובמבר. לפיכך מי שמתכנן לדחות את חופשתו לתקופה שלאחר החגים, צפויה לו הפתעה, משום שרוב החדרים באילת וים המלח בתקופה זו יהיו תפוסים.

עוד מגמה ייחודית השנה היא פריחתם המחודשת של הטיולים המאורגנים גם למשפחות. היעדים המבוקשים לטיולים המאורגנים מהדור החדש הם יעדים אקזוטיים ומרוחקים שקשה להסתדר בהם עצמאית כגון דרום אמריקה, דרום אפריקה, מרוקו, סין וכו'. על פי זכאי, "הטיולים המאורגנים של אשת טורס לתקופת החגים ליעדים אלה כבר כמעט מלאים כבר עכשיו, ונשקלת כרגע האפשרות להוסיף קבוצות."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: