אא

קבוצת "TUI" תפעיל טיסות ישירות בקו אנגליה-אילת החל מחורף 2011

הטיסות, שיופעלו בתקופת החורף, ימריאו מלונדון ומנצ'סטר, בשתי טיסות שבועיות. השקת הטיסות תלווה בתוכנית שיווק בהיקף של כמיליון פאונד. שר התיירות: "החלטת חברת "TUI" תאפשר הרחבת קיבולת התעופה והמושבים מאנגליה והגדלת תנועת התיירות לישראל ולאילת בפרט".

Shutterstock Shutterstock
קבוצת התיירות הגדולה בעולם, "TUI", תשיק חבילות תיירות וטיסות ישירות מאנגליה לאילת, החל מחורף 2011. כך סוכם בביקור של ראשי הנהלת החברה בארץ, כאורחיו של שר התיירות.

חבילות התיירות ישווקו ויופעלו על ידי שני מפעילי התיירות הגדולים באנגליה, THOMSON ו- FIRST CHOICE, אשר נמצאים בבעלות "TUI".

הטיסות ימריאו משני יעדים מרכזיים באנגליה, לונדון ומנצ'סטר, בשתי טיסות שבועיות, במטוסים בעלי קיבולת של כ-200 מושבים. הטיסות יופעלו בתקופת החורף, במשך שישה חודשים, וישולבו במערך הטיסות של החברות המפעילות, לצד טיסות פנים ארציות וטיסות ליעדים שונים באירופה.

השקת הטיסות והפעלתן ילוו בתוכנית שיווק רחבת היקף משותפת לקבוצת "TUI" ולמשרד התיירות, בהיקף של כמיליון פאונד.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הצלחת משרד התיירות לעודד חברת תעופה מרכזית לשווק את אילת כיעד תיירות אטרקטיבי הינה בעלת חשיבות רבה למימוש פוטנציאל התיירות מאנגליה לישראל. החלטה זו המהווה הבעת אמון בתעשיית התיירות הישראלית, תואמת את מדיניות משרד התיירות ל"שמיים פתוחים" ולהסרת מחסומים מדרכה של תנועת התיירות לישראל, ומגדילה את תנועת התיירות הנכנסת לאילת".

יש לציין, כי בשנת 2009 ביקרו בישראל למעלה מ-150,000 תיירים מאנגליה. מתחילת שנת 2010 ועד לחודש יולי הגיעו לישראל למעלה מ- 100 אלף תיירים מאנגליה, גידול של כ-10% מול התקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: