אא

מהפכה: ארקיע השיקה ארקיע אקספרס גם לטיסות לחו"ל

חברת התעופה תפעיל טיסות Low Cost, החל מה-1 בנובמבר. המכירה תתבצע רק באמצעות אתר האינטרנט אך החברה שלחה מסר חד משמעי לסוכני הנסיעות, שאין כוונה לזנוח אותם בארקיע אקספרס. בחברה מדגישים שבכל מקרה מחירי ה- Low Cost יהיו נמוכים ממחירי הטיסות הרגילות.

Shutterstock Shutterstock
חברת ארקיע הופכת גם את קווי הטיסה שלה לפריז ואמסטרדם לקווי Low Cost. לאחר שהשיקה את ארקיע אקספרס במהלך השנה החולפת, הודיעה החברה על מהפכה בטיסות לאירופה. כזכור, חברת אל על יצאה בזמנו עם מחירי Low Cost, אשר בוטלו על ידי המנכ"ל אליעזר שקדי בטענה שהדבר לא מתאים לאופי החברה.

ארקיע יוצאת עם המיזם החדש של ארקיע אקספרס לחו"ל, כאשר מכירת הכרטיסים במחירי המינימום תחל שלושה חודשים לפני מועד הטיסה, במחיר של 99 דולר לכל כיוון. כאשר כרטיסים אלו יאזלו, החברה תציע כרטיסים ב- 129, 149, 169 ו-199 דולר. בארקיע מתחייבים כי במסגרת המסלול יוצעו מידי שבוע לפחות 2,500 כרטיסים במחירי Low Cost. בארקיע מציינים כי ימכרו מטוס שלם במחירים אלו.

מחירי ה- Low Cost כוללים מיסים, אבל לא כוללים תשלום עבור כבודה, מזון ושתייה בטיסה, ובחירת מושב. עבור כל אחד מאלה ייגבה תשלום בנפרד.

על מזוודה במשקל עד 20 ק"ג ישלם הנוסע 15 דולר בהזמנה דרך האתר. בצ'ק אין בשדה התעופה ישלם הנוסע 30 דולר, עבור ארוחה כשרה/ צמחונית 8 דולר, עבור שתיה חמה 10 ₪, עבור בחירת מושב מראש 15 דולר בעת ביצוע ההזמנה, בצ'ק אין בשדה התעופה, 30 דולר.

המכירה, כאמור, תתבצע דרך אתר האינטרנט של החברה. דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "זוהי רעידת אדמה בשוק התעופה בישראל, זה לא גימיק. אנחנו נשקיע מיליון דולר בפרסום המוצר". גדי טפר, מנכ"ל ארקיע: "המסלול של ארקיע אקספרס לחו"ל ישנה את חוק הטיסות לפריז ואמסטרדם ויגדיל משמעותית את נפח הנוסעים אליהם. ההצלחה המסחררת של ארקיע אקספרס לאילת, שהפתיעה אותנו, הביאה לכך שהחלטנו להרחיב את המסלול גם לחו"ל".

גדי טפר:" אנחנו מתעתדים להגיע לטיסה יומית של ארקיע אקספרס. אנחנו מסיימים את הקיץ הכי טוב שהיה לארקיע. הסוכנים יהיו זכאים לעמלות של ארקיע אקספרס. הסוכנים חשובים לארקיע, החברה מאמצת את הסוכנים לליבה".

אבי נקש, יו"ר ובעלי ארקיע: "בארבע השנים האחרונות עשינו מהפך מחברה עייפה, מפסידה וזקנה ותודות להנהלה צעירה ברוחה, שלא באה מענף התעופה, הפכנו ושנינו את המוסכמות. הבאנו רעיונות שלנו, הסתכלנו כל דבר שמביא רווח. לא טסנו כשהפסדנו. אנחנו מסתכלים על ט'ט בלו ואיזי ג'ט יש מקום בישראל תמורת מונית בין ראש פינה לת"א תוכל לטוס לאמסטרדם. אני מאד נרגש, אנחנו מאמינים בהצלחה הזו. אנחנו לא כאן להתחרות עם אף אחד, אלא לקחת כמה שיותר נוסעים לאירופה".

הסוכנים יקבלו 5% עמלה על הזמנות רגילות, כאשר הלקוח ישלם יותר על ההזמנה שלא תעשה דרך האינטרנט. הזמנות דרך ה-GDS יזכו את הסוכנים בעמלה של 7% .

על כך שאל על כשלה עם העניין אמר גדי טפר: "אצלנו זה שונה כל המטוס יהיה לואו קוסט, אני מאמין שאנחנו נעשה מכך כסף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: