אא

דלתא איירליינס מציעה שרותי מטוסים פרטיים

אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל :"דלתא משקיעה ומחויבת לתחום זה של מטוסים פרטיים, ואנו מאמינים שגם נוסעים ישראליים שיטוסו לארה"ב יוכלו ליהנות שם מחוויית הטיסה האיכותית.

Shutterstock Shutterstock
דלתא איירליינס הכריזה על שליטה מלאה בחברת המטוסים הפרטיים Delta Private Jets.
דלתא היא חברת התעופה האמריקאית היחידה עם שירות מטוסים מסחריים ופרטיים, המאפשרת ללקוחותיה לתכנן נסיעתם תוך נגישות ונוחיות משולבת - של שירות מטוסים פרטיים לפי דרישה.

Delta Private Jets הינה חברה בת בשליטה מלאה של דלתא, המספקת מטוסי צ'רטר; שירותי ניהול מטוסים; ואת כרטיס ה-Air Elite Jet והחברות בתוכנית הצי החדשניים, המאפשרים לחברים לרכוש זמן טיסה ע"פ שעה.
Delta Private Jets משלבת יותר מ-25 שנים של ניסיון בשירות נוסעים עסקיים, עם משאבים של חברת התעופה הגדולה בעולם - וזאת בכדי לספק פתרון נסיעה יוצא דופן. החברה מפעילה צי מטוסים מגוון ובו ססנה, דסולט ועוד.

בשנת 2009 חברת המטוסים הפרטיים של דלתא הוכתרה ע"י מגזין האקסקיוטיב טרוולור כנותנת השירותים הטובה ביותר למטוסים פרטיים; והיא מקבלת באופן מתמיד פרסים על שירות הלקוחות יוצא הדופן וכן יותר מכל חברת תעופה אחרת בעולם את הדירוג הנחשק כמובילה בבטיחות .

"דלתא משקיעה ומחויבת לתחום זה של מטוסים פרטיים, ואנו מאמינים שגם נוסעים ישראליים שיטוסו לארה"ב יוכלו ליהנות שם מחוויית הטיסה האיכותית, אשר נבנתה על פי מה שלקוחות מטוסים פרטיים מסרו לנו שהם רוצים; ואשר כוללת איכות, מגוון אפשרויות וגמישות", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: