אא

כנפיים אחזקות: שינוי התחזית הדירוג ליציבה משלילית

מעלות אשררה את הדירוג של קבוצת כנפיים ברמה של ILA-ולדעתם כנפיים תשמור על רמת נזילות מספקת ויחסי מינוף התואמים את הדירוג.

Shutterstock Shutterstock
חברת מעלות אשררה את דירוג ILA - של כנפיים אחזקות ושינוי תחזית הדירוג שלה ליציבה משלילית לאור השיפור בנזילות, ירידה במינוף וסביבה ענפית חיובית.
מעלות מציינת בדו"ח שלה כי: "תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכתנו שהקבוצה תמשיך להינות מהתאוששות הגלובאלית בענף התעופה, תשמור על מעמדה המוביל בשוק התעופה האזרחי בישראל ותשכיל לשמר רמת נזילות מספקת ויחסי מינוף התואמים את הדירוג". כמו כן מציינת מעלות כי: "שינוי תחזית הדירוג ליציבה משקף את השיפור במיצוב הפיננסי של הקבוצה שהושפע מההתאוששות בענף התעופה ואת דעתנו שרמת הנזילות של החברה ושל אל על השתפרה, בין היתר, כתוצאה מהנפקת אג"ח שבחלקה שימשה לסילוק חוב. שינוי תחזית הדירוג מגיע על רקע השיפור בתוצאות של אל על והצפי החיובי לענף התעופה ברבעונים הבאים, יחד עם המשך התוצאות היציבות של חברת הבת "גלובל כנפיים ליסינג" העוסקת במגזר הליסינג. רמת הנזילות של כנפיים השתפרה בהדרגתיות לאורך השנה האחרונה והנה 'מספקת'. לחברה יתרת מזומנים של כ-42 מיליון דולר. להערכתנו, בהנחה שאל על לא תחלק דיבידנד בטווח הקרוב, יתרות המזומן הקיימות יחד עם התזרים השוטף מפעילות הליסינג ומימון מחדש של חלק מתשלומי הקרן על מספר מטוסים, יספיקו לפרעון חוב פיננסי של כ-75 מיליון דולר עד סוף שנת 2011. לקבוצה מספר התניות פיננסיות מול המערכת הבנקאית הכוללות שיעבוד מניות אל על להבטחת חוב של כ-19 מיליון דולר. להערכתנו, החברה עומדת בהתניות עם מרווח משמעותי, ונכון להיום יכולה לספוג ירידה של עד 25% בשווי הבורסאי של מניות אל על".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: