אא

HP חושפת שני מחשבי Envy חדשים

חברת HP משיקה את התכונות החדשות שהוסיפה למחשבי ה-notebook Envy14 ו-Envy17 המשפרות את חוויית הצליל והתמונה, בנוסף לעיצובים חדשים של מארז המחשב.

הגרסאות החדשות שHP משיקה, כוללות תכונות מדיה עם טכנולוגית Beats Audio, הממצבות את סדרת מחשבי Envy כקו מחשבי היוקרה של HP.
- טכנולוגית צליל מתקדמת בגרסת HP Envy 14 Beats™ החדשה. 
-  HP מספקת תצוגת תלת-מימד ב-HP Envy 17.

HP Envy 14 Beats Edition
מחשבי ה- notebook החדשים- HP Envy 14 Beat™ Edition כוללים מערכת שמע משולבת מסוג Beats Audio, המתוכננת באופן ייחודי המשפר מאד את מאפייני השמע. חברת HP שיתפה פעולה עם האומן והמפיק האגדי ד"ר דרה ועם ג'ימי איובין , נשיא Interscope Geffen A&M Records ואחד ממייסדי Beats. שיתוף הפעולה נועד להשיג איכות צליל משופרת ממוזיקה דיגיטלית באמצעות חדשנות טכנולוגית.
מחשב מיוחד זה כולל את Beats Audio, שהיא טכנולוגית שמע ייחודית שפותחה על-ידי HP ו-Beats by Dr. Dre™ כדי לספק למשתמשים חווית שמע מיטבית בהשמעת מוזיקה ותוכן אודיו אחר באוזניות או רמקולים חיצוניים. המערכת נועדה להשמיע את הצלילים בדיוק כמו שהאומן התכוון. כדי לשפר את חווית השמע האיכותית, כללה HP בכל מחשב HP Envy 14 Beats™ Edition אוזניות Beats Solo™ של חברת Monster עם מערכת ControlTalk. אל האוזניות מתלווה תוכנת ניהול התקן שנועדה לספק צלילים מדויקים וחדים.
מחשבי HP Envy 14 Beats™ Edition מעוצבים במארז אלומיניום המשלב את הצבעים שחור ואדום המאפיינים את קו מחשבי Beats, עם תאורה אחורית אדומה למקלדת ושלושה רקעי מסך של Beats. 
מחשבי HP Envy 14 Beats™ Edition מצוידים בתוכנות Adobe Photoshop® Elements 8 ו-Adobe® Premiere Elements 8 לעריכת תמונות ווידאו בדגמים נבחרים.
במחשבים מותקנים מעבדי Intel Core, כרטיס גרפי ATI Mobility Radeon™ HD 5650 עם זיכרון ייעודי של 1 ג'יגה בייט, צג HP BrightView Infinity LED ומצלמת אינטרנט HP TrueVision HD.
הסוללה הסטנדרטית יכולה לפעול עד 6.5 שעות. ניתן להגיע ל-13 שעות עם הסוללה האופציונאלית HP Slim Fit Extended-Life . מחשבי HP Envy14 Beats™ Edition כוללים מעבדי אינטל רבי עוצמה.


HP Envy 17 עם תלת-מימד
מחשבי HP Envy 17 החדשים מצוידים בטכנולוגיית תלת-מימד וכן בשמע בטכנולוגיית Beats Audio וסאבוופר HP Triple Bass Reflex.
המחשבים מספקים חווית תלת מימד סטריאוסקופי , מבלי לפגום בחוויית הצפייה בתוכן דו-מימדי. למחשבים מסך בגודל 17.3 אינץ' מדגם HP 3D Ultra BrightView Display המספק תמונת תלת-מימד עם 1,080 פיקסלים וחוויה חזותית לתוכן תלת מימדי ב-Blu-ray.
משקפי HP 3D Active Shutter Glasses מספקים תיאום אלחוטי מלא בין כל פריים בסרט התלת-מימדי המוצג על המסך לבין המשקפיים, כך שפעולת המשקפיים אינה מורגשת לצופה.
התוכן המסופק עם המחשב מאפשר למשתמש ליהנות מצפייה בתלת מימד כבר בהפעלה הראשונית. דגמים נבחרים כוללים טריילר תלת-מימדי של סרט האנימציה Megamind של אולפני DreamWorks שצפוי לצאת בקרוב.
המחשבים מגיעים במארז אלומיניום עם חריטה דקורטיבית. 
מחשבי HP Envy 17 בעלי ביצועים שנועדו לטפל במספר מטלות כבדות במקביל. המחשבים מצוידים בקיבולת אחסון היכולה להגיע עד 2 טרה בייט, עם מעבדי ארבע ליבות של אינטל וכרטיס גרפי ATI Mobility Radeon™HD 585.
HP Envy 17 3D מספק גם חוויה חזותית עם ATI Eyefinity Technology, המספקת תמיכה במספר תצוגות חיצוניות.

מחיר ומועד הגעה לישראל טרם נקבע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: