אא

ישראייר משלימה את רכישת 2 מטוסי איירבס החדשים מדגם A320

המטוס השני צפוי לנחות בישראל ביום שלישי, ה- 21 בספטמבר ויבצע טיסות לאילת וליעדים בינלאומיים.עופר גרין מנכ"ל ישראייר:" ההצטיידות במטוסים היא אבן -דרך בשורה של מהלכים מתוכננים אשר יובילו את החברה ויהפכו אותה לגורם משמעותי בשוק ".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה ישראייר משלימה את העסקה לרכישת 2 מטוסי איירבס החדשים מדגם A320 עם הגעתו של המטוס השני באמצע שבוע הבא . שווי העסקה הוא כ- 90 מיליון דולר. המטוס החדש ישולב מיידית בפעילות החברה ויבצע טיסות ליעדיה הבינלאומיים של ישראייר ולאילת. זוהי הפעם הראשונה שחברת תעופה ישראלית רוכשת מטוסים מתוצרת איירבס, לאחר שנים ארוכות בהן ישראל ויפן היו המדינות היחידות בעולם אשר טרם רכשו את מטוסי החברה.
לדברי עופר גרין מנכ"ל ישראייר השלמת העסקה והגעתו של המטוס השני מסמלת תחילתו של עידן חדש בפעילותה הבינלאומית של ישראייר כמוביל סדיר נקוב לשורה של יעדים באירופה ולאילת. ההצטיידות במטוסים היא אבן - דרך בשורה של מהלכים מתוכננים אשר יובילו את החברה ויהפכו אותה לגורם משמעותי בשוק. הרכישה תאפשר לחברה לספק חווית טיסה איכותית, ברמה הגבוה ביותר, נוחה ובטוחה. כמו כן, תשפר את רמת השרות ובכלל זה עמידה בלוחות זמנים.
עם מסירת המטוס אמר מר קיראן ראו, סמנכ"ל מכירות בכיר באיירבס, כי אנו גאים בכך שישראייר היא הראשונה בישראל אשר בוחרת להצטייד ולהתחדש באיירבס. המטוסים אותם רכשה ישראייר מדגם איירבס 320A הינם מהדגם הנמכר ביותר של איירבס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: