אא

עונת ירידי התיירות בעולם החלה

נציגי משרד התיירות ישתתפו בחודשים הקרובים בירידי תיירות בעולם, במטרה לקדם את תנועת התיירות לישראל. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ההתאוששות בתיירות בשנה החולפת מחייבת תגבור פעולות השיווק של ישראל בעולם, וזאת יעשה המשרד בשנים הקרובות".

Shutterstock Shutterstock

עונת ירידי התיירות הבינלאומיים 2010-11 מתחילה היום בצרפת, עם פתיחתו של יריד טופ-רזה בפריז, יריד התיירות המרכזי בצרפת, אשר יתקיים במשך ארבעה ימים.
היריד מיועד לקהל מקצועי בלבד, ויציגו בו כ-1,200 מציגים מרחבי העולם וצפויים לבקר 26,000 איש.

הביתן הישראלי החדש, אשר ייחשף היום לראשונה ביריד טופ-רזה, וישמש את ישראל בכל הירידים בעולם, ישתרע על שטח של 200 מ"ר. העיצוב החדש יציג שילוב של אלמנטים תרבותיים והיסטוריים, יחד עם הצגת ישראל המודרנית והחדשנית. בין השאר תקודם מועמדותו של ים המלח, כאחד מהמועמדים בתחרות שבעת פלאי תבל, בפסטיבל האופרה שיתקיים ביוני 2011.
ביריד ישתתפו גורמי תעשיית התיירות מישראל, כמו: אל על, ארקיע, מלונות דן, מלונות ישרוטל, דיזינהאוז, ישראם, עמותת התיירות תל אביב יפו, הרשות לפיתוח ירושלים, מועצה אזורית תמר ועוד.

השתתפות משרד התיירות ביריד מהווה אחת מאבני היסוד של פעילות השיווק של ישראל בצרפת, השמה דגש על הקהל היהודי, הנוצרי-צלייני והקהל הכללי, הרואה בישראל יעד לביקור בדגש על היסטוריה ותרבות.
באמצע חודש אוקטובר תצא לשכת משרד התיירות בצרפת בקמפיין הפרסום לחורף 2010/11 בתקציב של כ-5 מיליון שקלים, אשר יתבצע בטלוויזיה, בעיתונות הכתובה, ברדיו, באתרי האינטרנט ופרסום חוצות.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב אמר היום: "ההתאוששות בתיירות בשנה החולפת מחדדת את הצורך בתגבור פעולות השיווק של ישראל בעולם, בהן גם השתתפות מסיבית בירידי תיירות, כפלטפורמה משמעותית להגברת תנועת התיירות לישראל. פעולות השיווק שמבצע משרד התיירות בשנה האחרונה, נעשות בהתאם למיצוב מחדש של ישראל ארץ הקודש במרכזה ירושלים, הפונה לקהלים ממוקדים ומפולחים של צרכני דת, היסטוריה ותרבות וכחלק מתוכנית תלת שנתית, שיעדה המרכזי הגעתם של מיליון תיירים נוספים, עד לשנת 2012, ובסך הכל 4 מליון."
"צרפת ניצבת כיום במקום הראשון באירופה כמדינת מקור לתיירות לישראל, עם למעלה מ-200,000 תיירים מתחילת השנה ועד לחודש אוגוסט , ובשנת 2011 יפעל משרד התיירות להגעתם של כ-300,000 תיירים מצרפת בשנה כולה".

בחודשים הקרובים ישתתפו נציגי משרד התיירות בירידי התיירות השונים ברחבי העולם, בברזיל, אנגליה, סין, הולנד, ספרד, אטליה, גרמניה, רוסיה ועוד ויפגשו עם גורמי התיירות בעולם בהם נציגי חברות תעופה, מארגני תיירות, סוכני נסיעות, ראשי קהילות, יזמים עסקיים ועוד, במטרה לקדם את תנועת התיירות לישראל.

ביום חמישי הקרוב יפתח בוורשה יריד התיירות הגדול ביותר בפולין – TT Warsaw. ביריד יציגו 450 מציגים ממדינות שונות וצפויים להשתתף בו כ-10,000 גורמי תעשיית התיירות, לצד כ-20,000 מבקרים. הביתן הישראלי ביריד, ישתרע על שטח של 96 מ"ר וייקחו בו חלק נציגי תעשיית התיירות מישראל. מתחילת השנה ועד לחודש אוגוסט, ביקרו בישראל למעלה מ-85,000 תיירים מפולין.

ביום שישי, יפתח בטוקיו יריד התיירות המרכזי ביפן - jATA, בו יציגו 700 מציגים ממאות מדינות וצפויים לבקר בו למעלה מ-100,000 מבקרים.
משרד התיירות חוזר להשתתף ביריד לאחר מספר שנות היעדרות, בשל הגידול בתיירות ביפן בשנה האחרונה ולאחר שמאמצי ישראל, שנמשכו שנים רבות, צלחו ויפן הסירה לאחרונה את הזהרת המסע על ישראל. החלטה זו היא בעלת משמעות רבה להגדלת התיירות לישראל מיפן.

הביתן הישראלי ביריד טוקיו ישתרע על שטח של 27 מ"ר וישתתפו בו נציגים מתעשיית התיירות של ישראל. ההשתתפות ביריד מהווה אחד מהצירים המרכזיים של פעילות משרד התיירות ביפן, ומהווה חלק מתוכנית העבודה הכוללת של המשרד במזרח אסיה ובה פריסה מחדש של תשתיות וצינורות השיווק במספר מדינות מקור מרכזיות: קוריאה, סין, הודו ויפן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: