אא

איחוד קונטיננטל איירליינס ויונייטד איירליינס יצא לדרך

החל מהיום [1 באוקטובר 2010] חברות התעופה פועלות בבעלות מלאה של יונייטד קונטיננטל אחזקות. ג'ף סמיסק ישמש כנשיא ומנכ"ל החברה וגלן טילטון יכהן כיו"ר מועצת המנהלים.

Shutterstock Shutterstock
חברות התעופה יונייטד איירליינס וקונטיננטל איירליינס פועלות מהיום כחברות בנות יונייטד קונטיננטל אחזקות ויוצרות את חברת התעופה הגדולה בעולם. מניות החברה המאוחדת נסחרות בבורסה של ניו יורק.

החברה פרסמה את שמות 16 חברי דירקטוריון החברה. ג'ף סמיסק יכהן כנשיא ומנכ'ל וגלן טילטון יהיה יו'ר מועצת המנהלים.

לחברה כ-9 מיליארד דולר בקופת המזומנים וצפי שהאיחוד יספק רווח נקי שנתי של 1-1.2 מיליארד דולר עד 2013 כולל תוספת הכנסות של 800-900 מיליון מהרחבת השירותים ללקוחות. בהתבסס על התוצאות הכספיות של 12 החודשים, עד 30 ביוני 2010, צפי ההכנסות של החברה המאוחדת הינו 31.4 מיליארד דולר בשנה.

גלן טילטון, יו"ר מועצת המנהלים, אמר היום: "זהו איחוד אמיתי של שוויון, שמאחד שתי חברות חזקות וממקם אותן להצליח בענף התעופה העולמי הדינמי והתחרותי. זה ממקם אותנו במסלול ליצור את חברת התעופה המובילה בעולם מעמדה של כוח, עם עמדת המזומן הטובה בעולם, ההכנסות המובילות בענף ומבנה עלויות תחרותי".

מבחינת הלקוחות לא יהיה כל שינוי בתקופה הקרובה והשירותים יסופקו על ידי כל חברה בנפרד, כפי שהיה עד עתה. איחוד החברות מבחינת מתן השירותים צפוי להתחיל רק באביב 2011.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: