אא

מנהל המכירות של אוקריאין אינטרנשיונל: "אנחנו מאמינים בקו לישראל ובטוחים שהמספרים יעלו"

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר בקייב אמר דימיטרי שיקנצ'רוק כי החברה שמיוצגת בישראל ע"י כספי תעופה צופה כי: "אנחנו בטוחים שאם ביטול תהיה עלייה משמעותית בתיירים בין המדינות".

Shutterstock Shutterstock
בחברת התעופה אוקריאין אינטרנשיונל מאמינים בקו לישראל, כאשר את החברה מייצגת בישראל חברת כספי תעופה.

במסיבת עיתונאים מיוחדת, שנערכה הבוקר בקייב, אמר דימיטרי שיקנצ'רוק, מנהל המכירות של החברה, כי: "אנחנו מאמינים בקו לישראל, ומצפים כבר לביטול הויזות בין המדינות, מה שיגרום לעלייה משמעותית בתיירים בין המדינות".

החברה האוקראינית הטיסה בשנת 2009 כ-1.6 מיליון נוסעים בעזרת צי מטוסים של 18 בואינג ו-450 טיסות שבועיות ללמעלה מ-35 יעדים.

שיקנצ'ורק הוסיף עוד כי: "אנחנו חברה טובה שמתחדשת כל הזמן. רק בשנתיים האחרונות התווספו לנו 4 מטוסי בואינג חדשים לצי. אנחנו נמצאים בליגה של החברות האירופאיות הטובות עם כל מה שיש לנו להציע לנוסעים".

לגבי הקו לישראל הוסיף שיקנצ'רוק: "אנחנו מאמינים בקו לישראל, שעובד כבר חמישה חודשים ובטוחים שעם ביטול הויזות המספרים יוסיפו לעלות בצורה משמעותית".

בשנת 2009 טסו 236,708 נוסעים מישראל לאוקריאנה, ואילו מחודש ינואר 2010 עד אוגוסט האחרון טסו 158,700 איש, עלייה של 10% לעומת שנת 2009. מבחינת היעדים, העיר קייב מובילה בראש בשנת 2009 עם 176,183 נוסעים מישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: