ארקיע תפעיל בחורף קו מפאריז לעובדה
במסגרת מיזם משותף של ארקיע ורשת פתאל ישווקו חבילות נופש, הצפויות להזרים לעיר אילת הכנסות בגובה 2.5 מיליון אירו.
Shutterstock
חברת ארקיע ורשת מלונות פתאל הודיעו על מיזם משוותף לקידום תיירות החורף מצרפת לישראל.
במסגרת המיזם המשותף הנקראSUN + " " מתכננות החברות להביא לאילת כ-1000 תיירים מידי חודש.
בין החודשים נובמבר- מאי תפעיל ארקיע, באופן קבוע, טיסה שבועית ייעודית למלונות פתאל, ובה 250 מושבים. הטיסה תנחת בשדה התעופה עובדה הסמוך לאילת ומשם יועברו התיירים לאילת לחופשה של 7 לילות.
הטיסה תפעל במטוס מסוג בואינג 757-300 של ארקיע ותתווסף לטיסה היומית שמפעילה החברה בקו תל אביב פריז.
באחרונה בוטלה הטיסה השבועית הישירה שהפעילה אל על מפריז לשדה התעופה בעובדה וכיום לא עומדות בפני הקהל הצרפתי אפשרויות להגיע מפריז ישירות לאילת.
במסגרת החבילה יוכלו התיירים לבחור בין 6 מלונות של פתאל באילת .
זו הפעם הראשונה בה מתקיים שיתוף פעולה בטיסות בינלאומיות בין ארקיע לרשת פתאל ובשתי החברות מקווים למסד את שיתוף הפעולה גם בעונות הבאות.
על פי ההערכות של החברות יזרים הפרויקט לתיירות באילת כ-2.5 מיליון אירו בעונה והוא מלווה בקמפיין פרסום נרחב בצרפת בעלות של כ 200 אלף אירו.
לדברי רוני אלוני סמנכ"ל שיווק ומכירות של פתאל: "התיירות מצרפת תופסת נתח ניכר מתיירות החורף במלונות אילת ולכן בחרנו להתמקד בה. אנו מזהים בתיירות מצרפת פוטנציאל המשכי רב".
במסגרת המיזם המשותף הנקראSUN + " " מתכננות החברות להביא לאילת כ-1000 תיירים מידי חודש.
בין החודשים נובמבר- מאי תפעיל ארקיע, באופן קבוע, טיסה שבועית ייעודית למלונות פתאל, ובה 250 מושבים. הטיסה תנחת בשדה התעופה עובדה הסמוך לאילת ומשם יועברו התיירים לאילת לחופשה של 7 לילות.
הטיסה תפעל במטוס מסוג בואינג 757-300 של ארקיע ותתווסף לטיסה היומית שמפעילה החברה בקו תל אביב פריז.
באחרונה בוטלה הטיסה השבועית הישירה שהפעילה אל על מפריז לשדה התעופה בעובדה וכיום לא עומדות בפני הקהל הצרפתי אפשרויות להגיע מפריז ישירות לאילת.
במסגרת החבילה יוכלו התיירים לבחור בין 6 מלונות של פתאל באילת .
זו הפעם הראשונה בה מתקיים שיתוף פעולה בטיסות בינלאומיות בין ארקיע לרשת פתאל ובשתי החברות מקווים למסד את שיתוף הפעולה גם בעונות הבאות.
על פי ההערכות של החברות יזרים הפרויקט לתיירות באילת כ-2.5 מיליון אירו בעונה והוא מלווה בקמפיין פרסום נרחב בצרפת בעלות של כ 200 אלף אירו.
לדברי רוני אלוני סמנכ"ל שיווק ומכירות של פתאל: "התיירות מצרפת תופסת נתח ניכר מתיירות החורף במלונות אילת ולכן בחרנו להתמקד בה. אנו מזהים בתיירות מצרפת פוטנציאל המשכי רב".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}