אא

ישראייר תפעיל 2 טיסות שבועיות בקו מוסקבה-אילת

הטיסות, שינחתו בעובדה, יופעלו בימים ראשון ורביעי, עד לסוף עונת תיירות החורף, ויתווספו ל-4 הטיסות השבועיות של החברה בקו נתב"ג-מוסקבה. דורי שושן: אנו משוכנעים כי הוספת הטיסות תחזק את התיירות הנכנסת לאילת ותרחיב את אפשרויות הנופש לקהל הרוסי.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה ישראייר החלה להפעיל ב-17 באוקטובר 2 טיסות סדירות ממוסקבה לאילת .

הטיסות תופעלנה במתכונת שבועית, בימים ראשון ורביעי, עד לסוף עונת תיירות החורף במאי 2011. יש לציין כי טיסות אלו מתווספות ל-4 טיסות שבועיות של ישראייר מנתב"ג למוסקבה.

לדברי דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של ישראייר, אמר כי מאז ביטול חובת הוויזה לישראל מרוסיה אנו עדים לעלייה גדולה בביקוש של הקהל הרוסי להגיע לישראל בכלל ולאילת בפרט. אנו ערים למגמה החיובית בביקושים אלו ונערכים בהתאם לעונת החורף הקרובה על ידי הוספת טיסות ישירות לאילת. אנו משוכנעים כי הוספת הטיסות תחזק את התיירות הנכנסת לאילת ותרחיב את אפשרויות הנופש לקהל הרוסי.

שושן הוסיף ואמר כי על פי הערכת ישראייר, הפעילות הצפויה בקו מוסקבה-אילת תוביל להגדלת שיעורי התיירות הנכנסת לאילת ולהגעתם של כ-1,200 תיירים נוספים מדי חודש. לדבריו, מרבית התיירים המגיעים ממוסקבה מעדיפים לשהות במלונות בדרגת תיירות גבוהה - מלונות ברמה של 5 כוכבים ו-5 כוכבים דה לקס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: