אא

מידרוג: אופק הדירוג של כנפיים עובר משלילי ליציב

חברת מידרוג מאשרת מחדש דירוג A3 לאגרות חוב, שהנפיקה כנפיים אחזקות ומשנה את אופק הדירוג משלילי ליציב. בין השאר הצבת אופק הדירוג יציב, נובע מעלייה מתמשכת בחודשים האחרונים בשווי השוק של אל על.

Shutterstock Shutterstock
מי שרוצה ללמוד על כך שחברת אל על בדרך הנכונה, יכול למצוא זאת בהסברים של חברת מדרוג, שציינה בדו"ח מיוחד את הסיבות לכך שהחליטה לאשר מחדש את דירוג A3 לאגרות חוב , שהנפיקה כנפיים אחזקות בע"מ, ושינוי אופק הדירוג משלילי ליציב.
בנימוקים של מידרוג מצויין כי הדירוג נתמך בשליטה אפקטיבית בשתי אחזקות העיקריות של החברה . מדרוג מסבירה בין השאר כי: "עלייה מתמשכת בחודשים האחרונים בשווי השוק של אל על, הובילה לשיפור מידת העמידה של החברה באמות המידה הפיננסיות מול הבנקים ושאר הגורמים המממנים. כמו כן לחברה הרכב משמעותי של נכסים לא משועבדים, שתורם לגמישות הפיננסית. העלייה בשווי השוק של אל על, נתמכה בשיפור חד בתוצאותיה הכספיות במחצית הראשונה של שנת 2010, על רקע גידול בכמות הנוסעים והמטענים. בתקופה זו הפגין ענף התעופה העולמי התאוששות וגידול בביקושים. בצד השלילה יש לציין כי הגמישות הפיננסית של החברה חשופה לאמות מידה פיננסיות, המבוססות על מחיר השוק של אל על, שהינו תנודתי מאד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: