אא

שיפור ניכר בתוצאות העסקיות של חברת התעופה אמריקן איירליינס

מנכ"ל אמריקן איירליינס מודיע על שיפור ברווחי החברה ברבעון השלישי של 2010 ופתיחת קווי תעופה חדשים לברזיל והונגריה.

Shutterstock Shutterstock
בהודעה רשמית הודה מנכ"ל חברת התעופה אמריקן איירליינס גי'ררד ארפי לעובדי החברה, על תרומתם לשיפור התוצאות העסקיות של החברה. ברבעון השלישי של השנה רשמה החברה רווח נטו של 143 מיליון דולר, לעומת הפסד של 265 מילון דולר ברבעון המקביל 2009.

בהודעתו התייחס ג'יררד לגורמים העיקריים, שתרמו לשיפור הרווחיות ובהם גידול במספר נוסעי מחלקת העסקים, והתייעלות תפעולית.

המנכ"ל ציין שבמהלך שנת 2010, התווספו מטוסי בואינג 737 חדשים ובכוונת החברה לקלוט כ- 35 מטוסים נוספים בשנתיים הקרובות. הגדלת צי המטוסים עולה בקנה אחד עם כוונת החברה להרחיב את רשת היעדים שלה.
בתחילת החודש הודיע אמריקן איירליינס על הסכם שיתוף עם בריטיש איירווייס וחברת איבריה הספרדית בטיסות הטרנסאטלנטיות. איחוד כוחות זה יאפשר להציע ללקוחות אמריקן איירליינס מוצר גלובלי אטרקטיבי, בדומה לקיים ב Star Alliance ו-Sky Team.

במסגרת הרחבת הפעילות העסקית, הוסיף המנכ"ל שיוזמות נוספות נמצאות כרגע בתהליך בדיקה, ביניהן הסכם חדש עם ג'ט בלו, חתימת הסכם code share עם AIR BERLIN באירופה ועוד.

בכוונת החברה לפתוח קווים בינלאומיים חדשים כגון - ניו יורק -ריו דה -ז'נרו/ברזיל, ניו יורק לבודפשט/הונגריה, מיאמי לברזיליה ואחרים.
בטיסות פנים, מתכוונת אמריקן איירליינס, לפתוח קווים מלוס אנג'לס למספר יעדים בתוך ארה"ב.

לסיום, הביע ג'יררד את בטחונו שהחברה תעמוד בהצלחה באתגרים הלא פשוטים הניצבים בפניה ובהם המשבר הכלכלי העולמי, תנודתיות במחירי הדלק והגברת התחרות. זאת בזכות עבודתם המסורה של כלל עובדי ומנהלי החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: