אא

רויאל ג'ורדניאן נגד מינהל התעופה האזרחית - שקלו להפסיק לטוס לישראל

בחברה הירדנית זועמים על כך שהמינהל עבר לספור מושבים ולא מספר נוסעים במטוסים. נשיא החברה, חוסיין דבאס, שקל להפסיק את הטיסות לישראל וזועם על מה שקורה.

Shutterstock Shutterstock
בחברת התעופה רויאל ג'ורדניאן זועמים על מינהל התעופה האזרחית, והצדדים קרובים לתקרית דיפלומטית. הכל בגלל שעד היום איפשרו לחברה לטוס לארץ במטוסים רחבי גוף, ולא היו סופרים את המושבים אלא את מספרי הנוסעים.
במטוסים רחבי גוף בשבע טיסות שבועיות מסיימים הירדנים את מכסת הנוסעים שלהם. כעת במינהל התעופה עברו לספור לחברה הירדנית את מספרי המושבים.
דבורה ברוכשטיין, המנהלת המסחרית של החברה בישראל: "נשיא החברה, חוסיין דאבס, זועם ורצה להפסיק את הטיסות. אם הוא היה עושה זאת, גם ארקיע וישראייר לא היו יכולות לטוס לעמאן. עד היום היה הסכם מכלול שלא כלל מושבים. החברה רוצה מהשבוע הבא, הראשון בנובמבר, לעבור ל-17 טיסות שבועיות, וכעת הכל תקוע. משיקולים מסחריים החברה מעדיפה חלק מהטיסות לישראל לבצע במטוסי רחבי גוף, כאשר במטוסים היותר קטנים משתמשים בטיסות לאירופה. התחילו לספר לנו פה כל מיני סיפורים, למה שינו את המדיניות. יש גם עניין של ביטחון. מה רוצים, שמעמאן יטוסו לארץ ברויאל ג'ורדניאן ויחזרו לירדן ריקים, ומת"א יטוסו עם ארקיע? בירדן כועסים ולא מוכנים לקבל את מה שקורה פה. זה על סף תקרית דיפלומטית", אומרת ברוכשטיין הכועסת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: