אא

קבוצת לופטהנזה - רווח תפעולי של 612 מיליון אירו בתשעת החודשים הראשונים של 2010 .

וולפגאנג מאיירהובר, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של קבוצת לופטהנזה: "קבוצת לופטהנזה הצליחה להתמודד בצורה מרשימה עם המשבר הכלכלי והפיננסי בעקבות גידול בביקושים, צעדי ייעול ממוקדים ועבודת צוות משובחת. חיזוק מעמדה של קבוצת לופטהנזה כקבוצת תעופה מהשורה הראשונה בעולם תוך התאמה לתנאי השוק והתחרות".

Shutterstock Shutterstock

קבוצת לופטהנזה רשמה בתשעת החודשים הראשונים של 2010 רווח תפעולי מרשים של 612 מיליון אירו, לעומת רווח תפעולי של 226 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד - שיעור הגידול ברווח התפעולי זינק ב-170%.


הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל ל-524 מיליון אירו לעומת 31 מיליון אירו בתקופה המקבילה . החברה צופה לרווח תפעולי של יותר מ-800 מיליון אירו לשנת 2010 ומועצת המנהלים צפויה להכריז על דיבידנד לשנת 2010.
וולפגאנג מאיירהובר, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של קבוצת לופטהנזה: "קבוצת לופטהנזה הצליחה להתמודד בצורה מרשימה עם המשבר הכלכלי והפיננסי בעקבות גידול בביקושים, צעדי ייעול ממוקדים ועבודת צוות משובחת. חיזוק מעמדה של קבוצת לופטהנזה כקבוצת תעופה מהשורה הראשונה בעולם תוך התאמה לתנאי השוק והתחרות לצד ניהול יעיל יניב פירות גם בעתיד. יחד עם זאת עלינו להוסיף ולהתמודד עם התחרות המחריפה המתבטאת בהורדות מחירי הטיסות בעיקר בקווים הפנים-אירופאים. קבוצת לופטהנזה תמשיך לשים דגש על חדשנות, שאיפה למצוינות והצעת מוצרים המתאפיינים באיכות גבוהה לקהל הלקוחות.

הכנסות הקבוצה גדלו בתקופה זו בכ-25% והסתכמו ב-20.2 מיליארד אירו. מחזור ההכנסות מתנועת נוסעים ומטען גדל בתקופה זו בכ-31% ל-16.4 מיליארד אירו.

בחודשים האחרונים מסתמן שיפור משמעותי ברווחיות החברה. ברבעון השלישי של 2010 הרווח התפעולי של הקבוצה המונה את חברות התעופה: לופטהנזה, אוסטריאן אירליינס, סוויס ו-BMI הבריטית הסתכם ב-783 מיליון אירו, לעומת 198 מיליון איורו ברבעון המקביל ב-2009.

הרווח התפעולי של חטיבת הנוסעים של הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הגיע לשיא של 218 מיליון אירו והוא משקלל את הרווח התפעולי של חטיבת הנוסעים של לופטהנזה ו-סוויס לעומת ההפסד התפעולי של אוסטריאן אירליינס , BMI וחברת הלואו קוסט של הקבוצה ג'רמן ווינגס . למרות שבחברות אוסטריאן אירליינס ו-BMI היה צפי להפסד תפעולי מתחילת השנה, הרי שברבעון השלישי של 2010 כל אחת מהן רשמה רווח תפעולי צנוע.

הרווח התפעולי של חטיבת המטענים של לופטהנזה בתשעת החודשים הראשונים של 2010 עלה לשיא של 230 מיליון אירו. חטיבת התחזוקה והשיפוצים רשמה רווח תפעולי של 211 מיליון אירו, חטיבת שירותי המחשוב-12 מיליון אירו ובחטיבת שירותי ההסעדה נרשם שיא במחזור המכירות ורווח תפעולי של 50 מיליון אירו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: