סאן דור תשקיע כחצי מיליון דולר במיתוג מחדש של החברה
מנכ"ל סאן דור, בצלאל קורבט: " מדובר בהמשך לאסטרטגיה השיווקית במסגרתה משקיעה סאן דור מאמצים להגדיל את נתח השוק, תוך פנייה לקהלים חדשים ומגוונים".
Shutterstock
חברת התעופה סאן דור הודיע היום על מהלך מיתוג מחדש של החברה.
במסגרת המהלך גובשה שפה מותגית חדשה, שמטרתה להעביר את חווית החופשה במותג צעיר ורענן.
המהלך כולל עיצוב מחדש של לוגו, מטוסי החברה, מדי הדיילים והשקת אתר מכירות עדכני ונגיש.
במהלך החורף, תרחיב החברה את המיתוג החדש על גבי נקודות נוספות רבות כגון פנים המטוס, דלפקי הבידוק ועוד.
בשלב ראשון נאמדת עלות ההשקעה במהלך בכ-500 אלף דולר.
צלאל קרבט, מנכ"ל סאן דור אמר היום: "מדובר בהמשך לאסטרטגיה השיווקית במסגרתה משקיעה סאן דור מאמצים להגדיל את נתח השוק, תוך פנייה לקהלים חדשים ומגוונים".
במסגרת המהלך גובשה שפה מותגית חדשה, שמטרתה להעביר את חווית החופשה במותג צעיר ורענן.
המהלך כולל עיצוב מחדש של לוגו, מטוסי החברה, מדי הדיילים והשקת אתר מכירות עדכני ונגיש.
במהלך החורף, תרחיב החברה את המיתוג החדש על גבי נקודות נוספות רבות כגון פנים המטוס, דלפקי הבידוק ועוד.
בשלב ראשון נאמדת עלות ההשקעה במהלך בכ-500 אלף דולר.
צלאל קרבט, מנכ"ל סאן דור אמר היום: "מדובר בהמשך לאסטרטגיה השיווקית במסגרתה משקיעה סאן דור מאמצים להגדיל את נתח השוק, תוך פנייה לקהלים חדשים ומגוונים".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}