אא

אייר ברלין חתמה על הסכם קודשייר עם אמריקן איירליינס ופינאייר עקב הצטרפותה ל-"One World"

מנכ"ל אייר ברלין, יהויכין הונולד: "אנחנו מרוצים מאוד מכך שהסכם הקודשייר ייכנס לתוקף כבר בחורף הקרוב. עם חברינו החדשים בארה"ב ובאסיה, נוכל לשפר את השירות שאנו מעניקים ללקוחות אייר ברלין ולחבר אותם עם יבשות נוספות בעולם".

Shutterstock Shutterstock
אייר ברלין, חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה והחמישית בגודלה באירופה, הודיעה על הצטרפותה ל-One" World" ברית התעופה הבינלאומית היוקרתית המובילה. הצטרפותה תרחיב את פעילות הברית ב-75 יעדים ותביא את פעילותה
ל-900 יעדים ב-150 מדינות. צי המטוסים שלה יעמוד על 2500 שיבצעו כ-9000 המראות ביום ויסיעו כ-340 מיליון נוסעים בשנה.

הצעד הראשון להצטרפות אייר ברלין ל-"One World" כבר החל, והחברה חתמה על הסכם קודשייר עם אמריקן איירליינס ופינאייר שיקשרו את יבשות אמריקה ואסיה, עבור נוסעי אייר ברלין. ההסכם ייכנס לתוקף בחורף 2010-2011.
כחלק מתהליך הכניסה לברית, צפויים בקרוב הסכמים עם חברות נוספות כגון בריטיש אייר ווייס וליבריה. 

הונולד: "אנחנו מרוצים מאוד מכך שהסכם הקודשייר ייכנס לתוקף כבר בחורף הקרוב. עם חברינו החדשים בארה"ב ובאסיה נוכל לשפר את השירות שאנו מעניקים ללקוחות אייר ברלין ולחבר אותם עם יבשות נוספות בעולם".

נשיא חברת התעופה אמריקן איירליינס, טום הורטון, מוסיף: "אנחנו גאים להודיע על שיתוף הפעולה עם אייר ברלין. ההסכם ייתן ללקוחותינו גישה נוחה לגרמניה, בירת הכלכלה האירופאית, כמו גם גישה ליעדים נוספים. שיתוף הפעולה עם אייר ברלין משלים את יעדי התעופה האסטרטגיים של החברה – ניו-יורק, מיאמי ולוס אנג'לס."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: