אא

אבי נקש :"נשתמש במטוסי ה 787 החדשים שרכשנו לטיסות Low Cost לניו יורק ובנגקוק "

הבעלים של חברת ארקיע סיפר ביריד התיירות, שמתקיים בימים אלו בלונדון, כי זוהי כוונתו לכשיתקבלו 2 מטוסי "הדרימליינר" בחברה.

Shutterstock Shutterstock

גם אבי נקש הגיע השנה ליריד ה W.T.M, אשר נערך בימים אלו בלונדון.


בשיחה עימו סיפר נקש כי בכוונתו להשתמש בשני מטוסי הבואינג 787 החדשים שרכשה החברה לטיסות LOW COST מיוחדות שתפעיל ארקיע  לניו יורק ובנגקוק .


מטוסי הבואינג 787 נחשבים למילה האחרונה בעולם התעופה ונקראים "מטוסי החלומות". ה-787, 'מטוס החלומות', שטיסת הבכורה שלו התקיימה בדצמבר 2010, מעניק לנוסעים חווית טיסה משופרת והוא מצטיין בעיצוב פנים חדשני ואיכות אוויר טובה, חלונות גדולים במיוחד, חלל אחסון גדול יותר ותאורה מיוחדת.


המטוס המתקדם טכנולוגית יאפשר לחברות התעופה להציע טיסות ישירות בתדירות גבוהה יותר וביעילות והוא צורך 20% פחות דלק מכל מטוס נוסעים אחר בגודל דומה.


נקש דיבר גם על מצוקת החדרים הקיימת כעת בישראל ועל הבירוקרטיה העומדת בפניו כיזם המקים מלונות בישראל. "להוסיף 50 חדרים במלון שלנו באילת לקח לנו 10 שנים, זה לא דבר נורמלי. חייבים להחריג את התיירות מכל הוועדות הקיימות, על מנת לזרז פרויקטים חדשים והקמת בתי מלון. גם בירדן ובמצרים  יש מושל שהינו אחראי על הבניה והתשתיות של ענף התיירות ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: