אא

מנכ"ל יאט"א על דירוג הבטיחות של ישראל: "זוהי חרפה לאומית הפוגעת במוניטין של המדינה"

כך אמר מנכ"ל יאט"א, ג'ובאני ביסיניאני, שנפגש היום עם שר התחבורה ישראל כץ, על רקע הורדת דירוג הבטיחות של ישראל לדירוג 2. ביסיניאני: "רשויות התעופה בישראל חייבות לאמץ את התקנים הגלובליים".

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל יאט"א, ג'ובאני ביסיניאני, מתח היום ביקורת על דירוג הבטיחות של ישראל. מנכ"ל יאט"א, הנמצא בביקור בישראל, נפגש עם שר התחבורה, ישראל כץ ואמר, בין השאר, כי על ישראל להאיץ את יישום דרישות הבטיחות המתבקשות על מנת להעלות את דירוג הבטיחות שלה.

"ישראל נמצאת בדירוג 2 תקופה ארוכה מדי וזוהי חרפה לאומית יקרה הפוגעת במוניטין של המדינה ובחוסן הפיננסי של חברות התעופה הישראליות. תקני התעופה הגלובליים הם ברי השגה וארבע חברות התעופה הישראליות - אל על, ארקיע, ק.א.ל וישראייר - כבר מיישמות בהצלחה את תקני בטיחות הטיסה המחמירים של יאט"א", אמר ביסיניאני.

ביסינאני הוסיף כי: "רשויות התעופה בישראל חייבות לאמץ את התקנים הגלובליים שהתקבלו על ידי ארגון התעופה האזרחית הבינלאומי". בשיחה עם שר התחבורה העלה מנכ"ל יאט"א גם את נושא שדה התעופה האלטרנטיבי והשניים הדגישו את הצורך הדחוף בשדה תעופה אלטרנטיבי, אשר ישרת טיסות סדידות, מכיוון שמתחילת השנה שדה התעופה עובדה משרת אך ורק טיסות צ'רטר.

על רקע אירועי אוקטובר האחרון בנושא המטענים אמר מנכ"ל יאט"א: "החזון שלנו לאבטחת מטענים משלב טכנולוגיה מודרנית ומודיעין הנתמכים על ידי איסוף מידע יעיל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: