אא

הסכם קוד שייר בין אל על ו- Siberia Airlines

ההסכם נחתם היום [ד'] בין נציגי אל על ומנכ"ל חברת התעופה הרוסית. שקדי: "אישור ההסכם ישפר את המוצר, ייצור מגוון רחב יותר של אפשרויות ויאפשר לנוסעי אל על לטוס ליעדים נבחרים ברוסיה, בשעות נוחות ובגמישות מקסימאלית".

Shutterstock Shutterstock
יו"ר אל על עמיקם כהן, המנכ"ל אליעזר שקדי ומנכ"ל חברת התעופה Siberia Airlines ולדיסלב פילב, חתמו היום על הסכם שיתוף פעולה בין החברות.

מנכ"ל אל על אמר על ההסכם: "אנו שמחים לחבור לחברת התעופה הרוסית האיכותית והמובילה Siberia Airlines . אישור הסכם הקוד שייר של אל על עם Siberia Airlines ישפר את המוצר, ייצור מגוון רחב יותר של אפשרויות ויאפשר לנוסעי אל על לטוס ליעדים נבחרים ברוסיה, בשעות נוחות ובגמישות מקסימאלית".

במסגרת ההסכם יוכלו לקוחות אל על לטוס בקוד אל על לנובוסיבירסק ברוסיה ולקוחות 7S יוכלו לטוס בקוד 7 S בטיסות מנובוסיבירסק לנתב"ג, כחלק ממהלך כולל של הסכמי קוד שייר ליעדים נבחרים בתוך רוסיה.

חברתS7 הינה חברת יאט"אית סדירה בבעלות פרטית מלאה, אשר עומדת להצטרף בימים הקרובים לברית התעופה ONE WORLD. החברה מפעילה טיסות סדירות ל- 87 יעדים ברוסיה וברחבי העולם, באמצעות 35 מטוסים מערביים . 26 מטוסים נוספים נמצאים בשלב הזמנה.

כניסתו לתוקף של ההסכם כפופה לאישורי הרשויות הרלבנטיות בישראל וברוסיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלקוד שייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: