אא

מנכ"ל אל על אירח את צמרת ענף התעופה לרגל ביקורו של מנכ"ל יאט"א בישראל

באירוע, שהתקיים ביום רביעי, בגלריית ליטבק בהשתתפות צמרת ענף התעופה בארץ, אמר שקדי: "מר ביסיניאני הוא ידיד לענף התעופה בישראל ואנו גאים לראותו כאן היום יחד עם כל ראשי הענף".

Shutterstock Shutterstock
אליעזר שקדי אירח אתמול את צמרת ענף התעופה, לרגל ביקורו של ג'ובאני ביסיניאני, נשיא יאט"א, בישראל.

באירוע, שהתקיים בגלרית ליטבק במגדל המוזיאון בתל אביב, השתתפו כ-150 אורחים, ביניהם: קובי זוסמן, מנכ'ל יאט'א ישראל, אפרים פורטיס, מנכ'ל אופן סקיי, גדעון טהלר מטל תעופה, נציגי החברות הזרות הפועלות בישראל: אבי פרידמן, מנכ'ל קונטיננטל איירליינס, רובי הרשקוביץ, מנכ"ל בריסל איירליינס, אסתי הרשקוביץ, מנכ"ל דלתא, אסתר קסטיאל, יו.אס איירווייס, דבורה ברוכשטיין, רויאל ג'ורדניאן, אבנר גורדון, סוויס, דפנה בן משה, אוסטריאן איירליינס, רות בן צור, אייר קנדה, אבי שוורץ, אירוסוויט, ולדיסלב פילב, מנכ'ל חברת סיביריה איירליינס.

שקדי הודה לאורחים על הגיעם לאירוע ואמר: 'מר ביסיניאני הוא ידיד לענף התעופה בישראל ואנו גאים לראותו כאן היום יחד עם כל ראשי הענף'.

ג'ובאני ביסיניאני אמר באירוע: 'אל על עושה עבודה נפלאה בסביבה תחרותית ומאתגרת. ההתאוששות המרשימה של ענף התעופה בעולם כולו, נובעת מהעובדה כי כולנו אנשי עשייה ובזכות פעילותינו הצלחנו להפוך את הכפר הגלובלי למציאות'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: