אא

שקדי : " אל על מתכוונת להפסיק לתת שרותי אבטחה לחברות התעופה הישראליות והאחרות חל מיום 31.3.11"

במכתב ברכה ששלח מנכ"ל אל על , לשר התחבורה ישראל כץ , לרגל החלטתו על הקמת הרשות הממלכתית לאבטחת התעופה הישראלית , נכתב " כי במסגרת תוכנית עבודה של החברה לשנת 2011 נבחנת האפשרות "להתמקד מבחינה מסחרית ועסקית בתחום התעופה ולהפסיק את שירותי אבטחת התעופה לעצמה ולחברות תעופה אחרות ".

מנכ"ל אל על , אליעזר שקדי , מצטרף למברכים את שר התחבורה ,ישראל כץ על כוונתו להקים רשות ממלכתית לאבטחת התעופה הישראלית .


במכתב ששלח שקדי בשם חברת אל על נכתב בין היתר : "אל על מברכת על החלטתך להקים רשות ממלכתית לאבטחת התעופה הישראלית .


החלטתך מגיעה בתקופה בה אל על מגבשת את תוכנית העבודה שלה לשנת 2011 ולשנים הקרובות , ובוחנת לעומק את האפשרות להתמקד , מבחינה מסחרית ועיסקית , בתחום התעופה ולהפסיק את אספקת שירותי אבטחת התעופה לעצמה ולחברות תעופה אחרות . בחינה כאמור מתבצעת מסיבות משפטיות , כלכליות , ביטוחיות ומסחריות . הפסקת שירותי האבטחה  תאפשר לאל על לנהל את מערך הסיכונים בצורה הולמת ותקטין את חשיפת החברה . לאור האמור לעיל , מודיעה בזאת אל על על כוונתה להפסיק ליתן שירותי אבטחה לחברות התעופה הישראליות והאחרות , וזאת החל מיום 31 במרץ 2011 . עד מועד זה תעמוד אל על לרשות חברות התעופה הישראליות על מנת לסייע להן בהקמת מערך אבטחה חלופי ."


עוד מוסיף שקדי במכתבו ומברך את השר על ההחלטה להקים את הרשות הממלכתית לאבטחת התעופה ואומר : " אני מברך על שנאמר על ידך באופן רשמי בפגישה עם נשיא יאט"א העולמי בנוגע לכוונתך להקמת הרשות הממלכתית אשר תהא אחראית באופן מלא לאבטחת התעופה הישראלית ,הן מבחינה מבצעית והן מבחינה כספית ,ותאפשר לחברות התעופה הישראליות להתחרות באופן הוגן מול חברות התעופה בעולם ".


שקדי מסיים את מכתבו לשר כץ ואומר כי " אל על מצפה לקבל החזר מלא ושיפוי מלא מהמדינה עבור אבטחת נוסעיה .לפיכך נבקשך לכלול החזר מלא בגין עלויות אלה כבר בתקציב  המדינה לשנת 2011 ,אשר עומד על סדר יומה של הכנסת בשבועות הקרובים " .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: