חברת התעופה KLM: עיצוב מחדש של מחלקות הביזנס והוספת ארוחות גורמה
המעצב מרסל וונדרס: "בתור נוסע לעתים תכופות עם חברת KLM, הצלחתי להתחבר למשימה הזו ומתוך תחושה זו ליצור מטמורפוזה של אלמנטים הולנדיים בשירות הקיים".
Shutterstock
חברת התעופה KLM מעצבת מחדש את מחלקות הביזנס שלה ולראשונה תגיש לנוסעיה ארוחות גורמה על גבי מערכות הגשה יוקרתיות שעוצבו במיוחד ע"י המעצב ההולנדי מרסל וונדרס . מערכת כלי ההגשה כוללת כלים מעוצבים כגון: כלי פורצלן, זכוכית, סכו"ם, מפות פשתן מגש וכדומה . השירות יינתן לנוסעי המחלקה העסקית ויחל מחודש מרס 2011 .
מערכות ההגשה החדשניות במהלך הטיסה נועדו להמחיש עד כמה שניתן את האלמנטים ההולנדיים ש - KLM שואפת להציע לנוסעיה במהלך מסעם בעולם. לבקשת KLM, וונדרס נדרש להתייחס בעיצובו לצרכי ולנוחות הנוסעים, לנוהלי העבודה של צוות המחלקה העסקית, לשיקולים סביבתיים שייעמדו בקנה אחד עם ערכי KLM, כמו לדוגמא שימוש בחומרים קלים שיקטינו את משקל המטוס ובכך יפחיתו את כמות שריפת הדלק ובעקבותיו פליטת CO2 לאוויר. השותפות של וונדרס ו - KLM משקפת את הפילוסופיה של KLM בהמחשת האופי ההולנדי על כל רבדיו ללקוחות החברה ומצטרפת למכלול של עבודה רציפה עם שפים, מעצבים ואנשי מקצוע הולנדיים .
מערכות ההגשה החדשניות במהלך הטיסה נועדו להמחיש עד כמה שניתן את האלמנטים ההולנדיים ש - KLM שואפת להציע לנוסעיה במהלך מסעם בעולם. לבקשת KLM, וונדרס נדרש להתייחס בעיצובו לצרכי ולנוחות הנוסעים, לנוהלי העבודה של צוות המחלקה העסקית, לשיקולים סביבתיים שייעמדו בקנה אחד עם ערכי KLM, כמו לדוגמא שימוש בחומרים קלים שיקטינו את משקל המטוס ובכך יפחיתו את כמות שריפת הדלק ובעקבותיו פליטת CO2 לאוויר. השותפות של וונדרס ו - KLM משקפת את הפילוסופיה של KLM בהמחשת האופי ההולנדי על כל רבדיו ללקוחות החברה ומצטרפת למכלול של עבודה רציפה עם שפים, מעצבים ואנשי מקצוע הולנדיים .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}