אא

לופטהנזה שבה להציע שירות אינטרנט אלחוטי משודרג בפס רחב בטיסות ארוכות הטווח

בין השאר תינתן אפשרות לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני, כולל הודעות "כבדות" עם תמונות או מסמכים מצורפים, לגלוש באינטרנט ולהשתמש ברשתות פרטיות וירטואליות .

Shutterstock Shutterstock
לופטהנזה שבה היום להציע לנוסעיה את שירות FlyNet - חיבור לווייני לאינטרנט אלחוטי בפס רחב, בטיסות ארוכות הטווח . בשלב ראשון השירות יופעל בקווים בין גרמניה ובין מספר יעדים בצפון אמריקה . השירות הייחודי והחדשני יורחב בהדרגה לרוב היעדים ארוכי הטווח של החברה, כולל טיסותיה לתל אביב, עד סוף 2011 .

במסגרת הפרויקט המשותף עם Panasonic Avionics ו -Deutsche Telekom,
מטוסי לופטהנזה המבצעים טיסות ארוכות טווח, יצוידו בטכנולוגיה מתקדמת של Panasonic Avionics האמריקנית . לופטהנזה הינה הלקוחה הראשונה אשר תפעיל את מערכת ExConnect מבית Panasonic Avionics.

" גישה לאינטרנט בפס רחב בטיסות בקווים ארוכי טווח היא חידוש שימושי הבא לענות על צרכי לקוחותינו . מדובר בשירות המתווסף לשורה של שירותי תקשורת זמינים, המאפשרים לנוסעי לופטהנזה עבודה או הנאה ובילוי לאורך מסלול הטיסה, כולל בעת מעבר בין טיסות ", ציין טיירי אנטינורי, חבר מועצת המנהלים של לופטהנזה .

שירות ה - FlyNet החדש עוצב כדי שיהיה "ידידותי למשתמשים" ויציע מגוון גדול של פונקציות תקשורת, הפועלות על בסיס פס תקשורת רחב ולשימוש במחשבים נישאים, מחשבי כף - יד או טלפונים ניידים "חכמים" . בין השאר תינתן אפשרות לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני, כולל הודעות "כבדות" עם תמונות או מסמכים מצורפים, לגלוש באינטרנט ולהשתמש ברשתות פרטיות וירטואליות .

בנוסף לחיבור לאינטרנט אלחוטי בפס רחב, החל מ - 2011 שירות FlyNet יאפשר לנוסעי לופטהנזה לשלוח דוא"ל ומסרונים בטיסות החברה על רשתות תקשורת ניידות מסוג GSM/GPR . כך משתמשי טלפונים ניידים חכמים מסוג iPhone ו -Blackberry ומכשירי PDA יוכלו להעביר נתונים ולקבל ולשלוח מידע כפי שהם עושים "על הקרקע" .

לאחר הכניסה באמצעות הדפדפן המשתמשים יתחברו לפורטל של לופטהנזה, בו יקבלו ללא תשלום מידע מעודכן במגוון נושאים כמו כלכלה, חדשות, תכניות בידור ועוד . במקביל הם יוכלו להתחבר לשירות אינטרנט של חברת התקשורת Deutsche Telekom, באמצעות חיוב כרטיס האשראי שלהם או תוך שימוש במיילים שנצברו בתכנית הנוסע המתמיד Miles & More .
עלות השירות לשעה תהיה 10.95 יורו או 3,500 מיילים ול - 24 שעות ללא הגבלה - 19.95 יורו או 7,000 מיילים . הבוחרים בשירות ל - 24 שעות ייהנו ממנו ללא כל תוספת, גם במהלך טיסות המשך או שהייה בטרקליני האירוח של לופטהנזה בשדות תעופה בגרמניה וביעדים נוספים ברחבי העולם .
כדי להציג את היתרונות המוצעים לנוסעיה במסגרת הפעלת שירות ייחודי זה, לופטהנזה תציע שימוש בכל השירותים הללו ללא תשלום, במהלך תקופת המבצע עד סוף ינואר 2011, בטיסות ליעדים בצפון אמריקה בהן השירות יוצע .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: