אא

הסכם Interline בין אל על לחברת התעופה האמריקאית JetBlue

באמצעות ההסכם, אשר נחתם היום [ג'] יוכלו לקוחות אל על לרכוש, החל ב- 1 באוקטובר, כרטיס משולב לטיסות המשך לאחד מיעדי JetBlue ברחבי ארצות הברית, אמריקה הלאטינית והקאריביים.

| |
מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי ומנכ"ל חברת התעופה האמריקאית JetBlue, דויד בארג'ר חתמו היום על הסכם שיתוף פעולה ראשון ברשת הנתיבים של החברה מ- JFK.

ההסכם יאפשר, החל ב- 1 באוקטובר, לרכוש באתר אל על, במוקד השירות של החברה ואצל סוכני הנסיעות, כרטיס משולב לטיסות המשך לאחד מיעדי JetBlue ברחבי ארצות הברית, אמריקה הלאטינית והקאריביים.

בכך יורחבו יעדי ההמשך של אל על בצפון אמריקה ליעדים חדשים, כמו: רוצ'סטר, באפלו, סירקיוז, פורט לודרדייל, ג'קסונוויל, ווסט פאלם ביץ' ופורט מאיירס וישופרו משמעותית החיבורים ליעדים כגון: יוסטון, סיאטל, אורלנדו, סאן דייגו, ניו אורלינס.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, אמר היום: "ההסכם של אל על עם JetBlue הינו מהלך חשוב אשר פותח בפני הנוסע הישראלי והאמריקאי אפשרויות רבות ומגוונות. במונחים של עולם התעופה הבינלאומי, אל על היא חברה איכותית וייחודית, המובילה בקו תל אביב צפון אמריקה. החבירה ל- JetBlue, שהיא חברה איכותית ומובילה בטיסות פנים ארציות בארה"ב, אמריקה הלאטינית והקאריביים מ- JFK , משלבת את האיכות והיחס האינטימי והאישי המייחד את אל על, עם האיכות ומגוון האפשרויות הרחב מאד של חברת JetBlue".

דויד בארג'ר, מנכ"ל JetBlue: "אנו שמחים להיות כאן היום ולחגוג את השותפות עם אל על, חברת תעופה בינלאומית מובילה הפועלת ב- JFK, שדה התעופה המרכזי לארה"ב. כחברת תעופה הפנים ארצית הגדולה בארה"ב, הפועלת מבסיס האם בניו יורק, אנו מצפים להעניק ללקוחות חיבורים ליעדים רבים ברשת שנו ובישראל ומקדמים בברכה קבוצה חדשה של לקוחות שייהנו מחווית JetBlue".

ג'ט בלו מפעילה טיסות פנים ארציות ברחבי ארה"ב, אמריקה הלאטינית והקאריביים. בסיסה הראשי של החברה נמצא בנמל התעופה קנדי בניו יורק. החברה טסה ל- 61 יעדים ומפעילה 650 טיסות יומיות.
החברה מפעילה צי של כ- 150 מטוסים חדישים. בשנים 2008 ו- 2009 נבחרה החברה ע"י זאגאט לחברת התעופה "הכי ידידותית לסביבה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: