אא

ישראייר תפעיל טיסה מיוחדת לאנגולה

החברה תפעיל שתי טיסות הלוך ושוב למדינה בדרום מערב אפריקה, כדי להביא לישראל קבוצה של כ-270 צליינים.

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה ישראייר תפעיל שתי טיסות הלוך ושוב מיוחדות לרפובליקת אנגולה ב- 14 וב- 23 לספטמבר. מטרת הטיסות הינה להביא קבוצה של כ- 270 צליינים לסיור בארץ הקודש ולאפשר לאנשי עסקים ישראלים להגיע ישירות לישראל לקראת החגים. זוהי הפעם הראשונה שחברה מסחרית ישראלית מורשית להיכנס לתחומי הרפובליקה.


שי מרינה, המנהל המסחרי של קבוצת ישראייר: "על מנת להכשיר את הקו לאנגולה נעזרה ישראייר בשגרירות ישראל באנגולה וגורמי ביטחון שונים, להשגת האישורים הנדרשים להפעלת הטיסה מבחינה ביטחונית. כמו כן ישראייר תתגבר את הטיסות בצוות מיוחד שייתן מענה מיידי לכל צורך שיתעורר. לקראת הטיסה עבר הצוות כולו חיסונים, בהתאם להמלצות משרד הבריאות".


הטיסה הינה יוזמה משותפת של חברת ישראייר עם סוכנות הנסיעות ג'נסיס טורס במטרה לעודד תיירות מאנגולה לישראל. הטיסה הראשונה תצא מישראל לאנגולה ב 14 לספטמבר עם קבוצה של אנשי עסקים ישראלים, ותנחת חזרה בישראל ב 16 לספטמבר עם קבוצה של 275 צליינים.


הטיסה השנייה תחזיר את הצליינים לאנגולה ב-23 לספטמבר, ותנחת חזרה בישראל ב-24 לספטמבר עם אנשי עסקים ישראלים מאנגולה שיגיעו במיוחד לחגים. כל הטיסות יתבצעו באמצעות מטוס האיירבס 330-A של החברה. במסגרת ביקורם בארץ שיימשך שבוע ימים, צפויים הצליינים לבקר במקומות הקדושים לנצרות כגון כפר נחום - כפר דייגים בו ביקר ישו, הר הזיתים, גן הקבר ועוד.


במהלך הביקור יערכו הצליינים טבילה המונית בירדנית ושייט בכנרת. רפובליקת אנגולה הינה מדינה בדרום מערב אפריקה הגובלת בנמיביה, ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו, ובזמביה. בירת המדינה היא לואנדה. אנגולה הייתה עד 1974 מושבה של פורטוגל, ולאחר שחרורה פרצה בה מלחמת אזרחים שנמשכה כמעט 30 שנים וגרמה נזק עצום למדינה.

אנגולה עשירה באוצרות טבע, בהם נפט ויהלומים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: