אא

דני סעדון: "אני תמכתי בכך שאל על לא תתמוך בתקנה 818 של יאט"א"

המנהל היוצא של סניף ישראל של אל על אמר את הדברים במהלך ארוחה חגיגית שארגן פאנל חברות התעופה, לכבוד דני סעדון ועופר קיש, לרגל עזיבתם לתפקידים חדשים. סעדון הוסיף ואמר עוד שהוא: "מקווה שהמחליפה שלי תמשיך בקו זה".

Shutterstock Shutterstock

במהלך ארוחת פרידה, שנערכה היום בצהרים ע"י פאנל חברות התעופה, לכבוד מנהל סניף ישראל של אל על, דני סעדון, אשר עוזב את תפקידו לטובת ניהול סניף אל על בארה"ב ולכבוד עופר קיש, מנכ"ל לופטהזנה בישראל, שעוזב לטובת ניהול לופטהנזה במזרח אירופה, הטיל סעדון פצצה כאשר אמר: "אני תמכתי בכך שחברת אל על לא תתמוך בתקנה 818, כי היא לא עושה טוב לחברה מבחינת מרכז כובד קבלת ההחלטות. אני המלצתי ומקווה שהמחליפה שלי תמשיך בקו זה". סעדון, שהציג בפני הנוכחים את איה מגן והרעיף עליה שבחים, אמר שהיא כמו שושנה שנפתחת לאט אבל כמו שצריך.

במהלך ארוחת הפרידה, שנערכה במסעדת 'מצדה', הרעיף פרידמן שבחים על קיש את סעדון. השניים קבלו מתנות מאנשי הפאנל: מגן הוקרה ומתנה אישית, כאשר קיש קיבל סט עטים.

כמעט כל חברי פאנל חברות התעופה הגיעו לארוחה. בין השאר היו שם: אסתי ורובי הרשקוביץ, אפרים פורטיס, יהונתן בוברוב, רות בן צור, אבנר גורדון, קובי זוסמן, יוסי פישר, דליה אילת, חיים שבירו, גדעון טהלר, ניסים סגיס ודפנה בן משה. מצב הרוח בין החברים היה טוב ובמהלך הארוחה הם הרבו לצחוק עם עקיצות קלות למספר חברים.




פרידמן מחבק את קיש בעוד גורדון וסעדון מביטים


עופר קיש עם העטים


דני סעדון מציג את המגן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: