אא

ארקיע משיקה יעדי 'אקספרס' חדשים

מוסקבה, קייב ורומא מצטרפות לפריז ואמסטרדם, וגם אליהן יתוגברו טיסות הלואו קוסט

Shutterstock Shutterstock
לאור ההצלחה הגדולה בעונת החורף מודיעה היום ארקיע על השקת שלושה יעדים חדשים של "ארקיע express ": מוסקבה, קייב ורומא, המצטרפות לפריז ואמסטרדם.
בתקופת האביב והקיץ מתכננת ארקיע להפעיל 2-3 טיסות שבועיות לכל אחד מהיעדים החדשים, ולצרף גם את מטוס האמברייר, החדיש בצי המטוסים של החברה, לטיסות ה-express .
במקביל יתוגברו הטיסות ליעדים הפעילים, כך שמידי שבוע יפעלו 3 טיסות לפריז ו-3 טיסות שבועיות לאמסטרדם.
בס"ה תציע ארקיע בשנת 2011 כ-50,000 מושבי לואו קוסט לפריז ולאמסטרדם, כ-40,000 מושבי לואו קוסט למוסקבה, וכ-16,000 מושבי לואו קוסט לקייב ולרומא.
מחירי הכרטיסים יתחילו ב-99 דולר לכיוון לכרטיס "עירום" ויעלו בקפיצות של -40 דולר בהתאם לרמת הביקוש לטיסה הספציפית ולמועד רכישת הכרטיס.
ארקיע מציעה לרוכשי כרטיסי ה-express שירותים נוספים בתשלום: זכות להעלאת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג :17 דולר בהזמנה מוקדמת , "אקספרס בורדינג" בעלות של 19 דולר בהזמנה מוקדמת והזמנת ארוחה חמה במחיר 8 דולר במעמד ההזמנה .
בנוסף מציעה ארקיע ביטוח נוסעים ייחודי במחיר 1.80 דולר ליום. פוליסת הביטוח של ארקיע מבטיחה את הצרכן במקרים של צורך בביטול הכרטיס במקרים של מחלה.
לדברי גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, הביקוש מצד הצרכנים נתן רוח גבית להמשך פיתוח הפעילות: "אין לי ספק ששנת 2011 תהיה שנת הלואו קוסט הישראלי, ואני מודה לשר התיירות, שמסייע בשיווק המוצר ביעדי חו"ל, ולשר התחבורה, שמסייע בפיתוח תחום זה בתעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: