אא

"זו תקופה מרגשת בהיסטוריה שלנו"

אומרת יעל קטן, מנהלת בריטיש איירווייס בישראל, בעקבות השלמת המיזוג בין בריטיש ואיבריה, ומפרטת במכתב לאנשי הענף את יתרונות המיזוג

Shutterstock Shutterstock
המיזוג בין בריטיש איירווייס לאיבריה יצא בשבוע שעבר לדרך, ושתי החברות הפכו לחברה משותפת אחת תחת השם International Airlines Group . החברה המשותפת הינה חברת התעופה השניה באירופה מבחינת שווי השוק והשלישית בגודלה באירופה, והיא צפויה להטיס, באמצעות 419 מטוסי הצי המשותף, למעלה מ-62 מיליון נוסעים בשנה ל-250 יעדים ברחבי העולם.
ווילי וולש, שכיהן בשש השנים האחרונות כמנכ"ל בריטיש איירווייס, יהיה מנכ"ל החברה המשותפת IAG. קית' וויליאמס, סמנכ"ל הכספים של החברה בחמש השנים האחרונות, יחליפו כמנכ"ל בריטיש איירווייס החדש.
ווילי וולש אמר במהלך טקס המיזוג החגיגי בבורסה של לונדון: "אני צופה ל-IAG עתיד מזהיר. המיזוג יאפשר סינרגיה שנתית בהיקף של 400 מיליון יורו, החל מהשנה החמישית למיזוג. בריטיש איירווייס ואיבריה הן שתי חברות התעופות הראשונות, אך לא האחרונות, שיצטרפו למיזם המשותף, שאנו מקווים כי יהפוך בעתיד לקבוצת תעופה בינלאומית מצליחה".
בתוך כך, יעל קטן, מנכ"ל בריטיש איירווייס בישראל, הפנתה מכתב לאנשי ענף התיירות בארץ, בו פירטה את מהות המיזוג ואת היתרונות, שהוא יקנה לנוסעים בחברה המשותפת.
"יחד שתי החברות מציעות רשת קווים המכסה את כל העולם...אפשרות להציע ללקוחות את המחירים הזולים יותר בין שתי החברות...שרות לקוחות משופר במשולב", מציינת קטן ומוסיפה את השילוב בין שני מועדוני הנוסע המתמיד, את היתרונות בטיסות הטרנסאטלנטיות בשיתוף אמריקן איירליינס ואת הסכמי הקוד-שייר המגוונים, שייצאו לדרך בחודשים הקרובים.
בסיומו של המכתב מציינת קטן: "זו תקופה מרגשת בהיסטוריה שלנו, ואנו מצפים לעבוד עם שותפינו בענף מתוך מטרה לספק ללקוחותינו את השרות המיטבי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: