אא

שגריר גאורגיה בישראל : " אני אתפלא אם אייר באטומי תטוס לישראל "

השגריר ואכטנג ג'אושווילי, אמר את הדברים במסגרת השקת הקו לבאטומי ע"י חברת אשת טורס ועקץ בכך את חברת קשרי תעופה, שהודיעה ביום חמישי על טיסות ליעד זה . באשת טורס מאמינים כי 4000 ישראלים ייצאו ליעד זה בעונה הקרובה .

Shutterstock Shutterstock
חברת אשת טורס בראשות המנכ"ל אפרים קרמר, הציגה הבוקר את היעד החדש של החברה - באטומי בחבל סוונטי במערב גאורגיה, שהוכתר ע"י הניו יורק טיימס השנה, כאחד מעשרת המקומות המומלצים לבקר בהם .

באשת טורס מאמינים כי 4000 ישראלים ייצאו השנה לנופש בבאטומי, בה יש גם קזינו גדול . אפריים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "הקבוצה החליטה על פתיחת היעד, לאור הרחבת צרכיו של התייר הישראלי, שמיצה את הגיחות הקצרות ליעדים השגרתיים של אירופה, אשר מחפש אחר אטראקציה תיירותית חדשה ומעניינת, קרובה ונוחה לכל כיס . גאורגיה צפויה להיות יעד התיירות המבוקש ע"י ישראלים, בתוך כחמש שנים", אמר קרמר .

במהלך המפגש הבוקר עם התקשורת, סיפר קרמר לשגריר גאורגיה בישראל, ואכטנג ג'אושווילי, כי חברת קשרי תעופה הודיעה ביום חמישי, כי תפעיל קו טיסות לבאטומי באמצעות אייר באטומי . השגריר הגיב בחיוך ואמר: " הם פשטו לא מזמן את הרגל, אני מאחל להם לצאת מכך, אך אני אתפלא אם הם יפעילו טיסות לישראל" .

קרמר הוסיף: " אין לי בעיה עם תחרות, העיתוי של קשרי תעופה עם ההודעה שלהם על הטיסות קצת מעורר פליאה . שמעתי את מה שהשגריר אמר שאין לאייר בטומי ציוד לטוס לישראל, אז שיהיה להם בהצלחה" .

אשת טורס מתכוונת להפעיל שתי טיסות שבועיות באמצעות חברת גאורגיה אייר, כאשר מחיר טיסה לבאטומי ל - 7 לילות יהיה החל מ - 499 $ וטיול מאורגן ל - 7 לילות על בסיס חצי פנסיון יעלה החל מ - 999 $ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: