אא

החל מה - 11 באפריל תפעיל ישראייר 2 טיסות סדירות שבועיות לניס

דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של ישראייר: "ניס הופכת לפופולארית יותר משנה לשנה; השנה החלו הביקושים ליעד כבר בינואר, כ - 3 חודשים לפני פתיחת הקו, ביקושים שלא זכורים לנו משנים קודמות" .

Shutterstock Shutterstock
בימים אלה נערכת ישראייר לפתיחת עונת תיירות האביב-קיץ לניס; החל מה - 11 באפריל ועד ה - 26 באוקטובר, תפעיל ישראייר 2 טיסות שבועיות סדירות לניס וממנה בימים שני ורביעי . על פי הערכת החברה, השנה יבלו בניס כ - 20,000 ישראלים, גידול של כ - 10% לעומת השנה החולפת .

ניס, הנחשבת ליעד תיירותי מרכזי מאוד בצרפת עם מיליוני תיירים מדי שנה, שנייה רק לפריז, הולכת ותופסת תאוצה גם בקרב התייר הישראלי . מדובר ביעד אטרקטיבי מאוד המתאים גם לנופש בסגנון "בטן גב", גם לחופשת הקיץ המשפחתית וגם כמקום מרכזי ממנו ניתן לצאת ל"טיולי כוכב" בריביירה הצרפתית וביתר האטרקציות בדרום צרפת .

לדברי דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של ישראייר: "ניס הופכת לפופולארית יותר משנה לשנה; השנה החלו הביקושים ליעד כבר בינואר, כ - 3 חודשים לפני פתיחת הקו, ביקושים שלא זכורים לנו משנים קודמות . קו הטיסות לניס וממנה משמעותי מאוד גם מבחינת התיירות הנכנסת וחיזוק קשרי החוץ בין ישראל לצרפת מאחר והוא מאפשר לתיירים צרפתים רבים להגיע וליהנות מכל האטרקציות שיש לישראל להציע . מעבר לשתי הטיסות השבועיות הסדירות נערכנו גם עם מגוון גדול במיוחד של חבילות נופש אטרקטיביות בכדי לענות על הביקוש הגדול, ואנו בטוחים כי התיירים הישראלים הרבים שיגיעו לניס יהנו מאוד" .

מחיר הטיסות לניס - החל מ - 429 $ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: