אא

חברת אל על חתמה על הסכם לרכישת ארבעה מטוסי נוסעים חדשים מדגם בואינג ER737-900

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, אמר היום: "המטוסים מדגם בואינג ER737-900 מיועדים להגדיל את הקיבולת במחלקות התיירים והעסקים ויופעלו ביעדים בטווח הקצר והבינוני" .

מטוס ה - ER737-900, הינו המטוס החדיש ביותר במשפחת מטוסי בואינג 737 . המטוסים מעוצבים בתצורת פנים חדשנית , בדומה למטוסי ה-787 "דרימליינר" . המטוסים יופעלו באל על בתצורה של
כ - 160 מושבים, בשתי מחלקת שירות. למטוס ER737-900 יתרונות תפעולים רבים והוא יעיל וחסכוני יותר מדגמים מתחרים .

שווי העסקה הכולל מוערך בין 215 ל - 320 מיליון דולר ומשקף שווי שוק ממוצע של מטוסים מדגם זה ומשנת ייצור דומה, בהתאם למחירוני מטוסים המקובלים בתעשייה .

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, אמר היום: "החברה ממשיכה במגמת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים ורוכשת ארבעה מטוסים חדשים ומתקדמים לצי מטוסיה . ההסכם כולל שני מטוסים נוספים מדגם זה הניתנים להמרה לאופציות רכישה וכן אופציה לשני מטוסים נוספים . המטוסים מדגם בואינג ER737-900 מיועדים להגדיל את הקיבולת במחלקות התיירים והעסקים ויופעלו ביעדים בטווח הקצר והבינוני" .

מרלין דיילי, סגן נשיא למכירות בואינג העולמית אמר היום כי: "ההחלטה של אל על לרכוש את המטוסים החדישים מדגם ER737-900 עבור צי המטוסים שלה, מחזקת את שותפות האמת ומערכת היחסים העמוקה וארוכת השנים בין אל על לבואינג ואנו מצפים להמשך העבודה המשותפת לחידוש הצי של אל על" .

בצי המטוסים של אל על ישנם כיום 14 מטוסי 737, עם קבלת המטוסים, ימנה צי זה 18 מטוסים .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: