בשורה לנוסעים לארה"ב : לופטהנזה משדרגת את הפעילות שלה
החברה תפעיל את מטוס ה -A380 בטיסותיה לסן פרנסיסקו וניו יורק - שני יעדים חשובים לאנשי עסקים ותיירים ישראלים .
Shutterstock
לופטהנזה ממשיכה לשדרג ולהרחיב את שירותיה בטיסות לארה"ב . החל מה - 10 במאי 2011, החברה תפעיל את טיסתה היומית בקו בין פרנקפורט ובין סן פרנסיסקו במטוס האיירבוס החדיש מדגם A-380 . סן פרנסיסקו, אחד מהיעדים הפופולאריים בקרב אנשי עסקים ותיירים מישראל היא היעד החמישי אליו מפעילה לופטהנזה טיסות במטוס הדגל החדיש מתוצרת חברת איירבוס .
לופטהנזה מפעילה את המטוס הנחשב לחדיש והמשוכלל ביותר בענף התעופה בקווים בין פרנקפורט ובין טוקיו, בייג'ינג ויוהנסבורג . החל מסוף פברואר תעלה תדירות השימוש גם בקו ליוהנסבורג לטיסה יומית, ובמקביל יוכנס מטוס הדגל של איירבוס לשירות בקו בין פרנקפורט לנמל התעופה קנדי ליד ניו יורק .
המטוס מדגם איירבוס A-380 של לופטהנזה מכיל שלוש מחלקות שירות משודרגות ומתקדמות: ראשונה – 8 מושבים, עסקים – 98 מושבים ותיירים- 420 מושבים .
מספר המושבים הכולל, ׁ526, גדול ב - 50% ביחס למספר המושבים במטוסי ה"ג'מבו" מדגם בואינג 747-400 אשר מופעלים היום בקווים לסן פרנסיסקו, ניו יורק ועשרות יעדים ברחבי תבל [כולל תל אביב .
קרסטן צאנג, מנכל לופטהנזה ישראל: "לופטהנזה טסה ל-22 יעדים בצפון אמריקה ומאפשרת קישור נוח ויומי בין תל אביב דרך פרנקפורט לארה"ב וקנדה וכן טיסות נוספות ליעדים אלו דרך מינכן" .
בנוסף לקו מפרנקפורט לסן פרנסיסקו, תמשיך לופטהנזה להפעיל טיסה יומית ממינכן לבירת החוף המערבי של ארה"ב והשער לעמק הסיליקון במטוסי איירבוס A-340 רחבי הגוף ובסך הכל היצע המושבים בטיסות לופטהנזה מגרמניה לסן פרנסיסקו יגדל ב - 31%. סוויס, המהווה חלק מקבוצת לופטהנזה, תמשיך להפעיל את טיסותיה בקו מציריך לסן פרנסיסקו, גם הן במטוסי איירבוס A-340.
לופטהנזה טסה ל - 22 יעדים בצפון אמריקה ומאפשרת קישור נוח ויומי בין תל אביב דרך פרנקפורט לארה"ב וקנדה וכן טיסות נוספות ליעדים אלו דרך מינכן .
חברת לופטהנזה הזמינה 15 מטוסים מדגם איירבוס A-380 ותקבל עד יוני הקרוב את המטוס השמיני מדגם זה והיא מחזיקה באופציה לרכישת 5 מטוסים נוספים, אשר יסופקו עד שנת 2015 . החברה תציב את המטוסים בנמל הבית ובסיסה המרכזי בפרנקפורט .
לופטהנזה מפעילה את המטוס הנחשב לחדיש והמשוכלל ביותר בענף התעופה בקווים בין פרנקפורט ובין טוקיו, בייג'ינג ויוהנסבורג . החל מסוף פברואר תעלה תדירות השימוש גם בקו ליוהנסבורג לטיסה יומית, ובמקביל יוכנס מטוס הדגל של איירבוס לשירות בקו בין פרנקפורט לנמל התעופה קנדי ליד ניו יורק .
המטוס מדגם איירבוס A-380 של לופטהנזה מכיל שלוש מחלקות שירות משודרגות ומתקדמות: ראשונה – 8 מושבים, עסקים – 98 מושבים ותיירים- 420 מושבים .
מספר המושבים הכולל, ׁ526, גדול ב - 50% ביחס למספר המושבים במטוסי ה"ג'מבו" מדגם בואינג 747-400 אשר מופעלים היום בקווים לסן פרנסיסקו, ניו יורק ועשרות יעדים ברחבי תבל [כולל תל אביב .
קרסטן צאנג, מנכל לופטהנזה ישראל: "לופטהנזה טסה ל-22 יעדים בצפון אמריקה ומאפשרת קישור נוח ויומי בין תל אביב דרך פרנקפורט לארה"ב וקנדה וכן טיסות נוספות ליעדים אלו דרך מינכן" .
בנוסף לקו מפרנקפורט לסן פרנסיסקו, תמשיך לופטהנזה להפעיל טיסה יומית ממינכן לבירת החוף המערבי של ארה"ב והשער לעמק הסיליקון במטוסי איירבוס A-340 רחבי הגוף ובסך הכל היצע המושבים בטיסות לופטהנזה מגרמניה לסן פרנסיסקו יגדל ב - 31%. סוויס, המהווה חלק מקבוצת לופטהנזה, תמשיך להפעיל את טיסותיה בקו מציריך לסן פרנסיסקו, גם הן במטוסי איירבוס A-340.
לופטהנזה טסה ל - 22 יעדים בצפון אמריקה ומאפשרת קישור נוח ויומי בין תל אביב דרך פרנקפורט לארה"ב וקנדה וכן טיסות נוספות ליעדים אלו דרך מינכן .
חברת לופטהנזה הזמינה 15 מטוסים מדגם איירבוס A-380 ותקבל עד יוני הקרוב את המטוס השמיני מדגם זה והיא מחזיקה באופציה לרכישת 5 מטוסים נוספים, אשר יסופקו עד שנת 2015 . החברה תציב את המטוסים בנמל הבית ובסיסה המרכזי בפרנקפורט .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}