אא

יאט"א צופה 3.3 מיליארד נוסעים בשנת 2014

על פי התחזית, שפורסמה היום [ב'], הצמיחה הגדולה תרשם בסין, איחוד האמירויות, וייטנאם, מלזיה וסרי לנקה והמדינות עם נפח הנוסעים הרב ביותר יהיו ארה"ב, אנגליה, גרמניה, ספרד וצרפת.

Shutterstock Shutterstock
יאט'א פרסמה היום את תחזית תעשיית התעופה, אשר מצביעה על כך שתנועת הנוסעים בשנת 2014 תעמוד על 3.3 מיליארד נוסעים, לעומת 2.5 מיליארד בשנת 2009. 1.3 מיליארד בתנועת הנוסעים הבינלאומית ו-2 מיליארד תנועה פנימית. תנועת המטענים תעמוד על 38 מיליון טונות לעומת 26 מיליון טונות בשנת 2009.

התרומה העיקרית של הנוסעים החדשים תהיה מסין. מתוך 800 מיליון הנוסעים החדשים הצפויים בשנת 2014, 360 מיליון ייסעו בקווי אסיה פסיפיק ומתוכם 214 מיליון יהיו קשורים בסין. ארה'ב תמשיך להיות המדינה הגדולה ביותר של תנועת נוסעים מקומית ובינלאומית.

'פרט לכמה הבדלים אזוריים, התחזית מצביעה על כך שהעולם ימשיך להיות יותר נייד. זה יוצר המון הזדמנויות ועם זאת מעמיד מספר אתגרים. בתוך 5 שנים עלינו להיות מסוגלים לטפל ב-800 מיליון נוסעים נוספים וב-12.5 מיליון טונות נוספים של מטען. כדי להבין את פוטנציאל הגידול הכלכלי שזה יביא, נזדקק לניהול תעבורה אווירית יעילה יותר, מתקני שדות תעופה ותוכניות בטיחות. התעשייה והממשלות יצטרכו לעבוד יחד בצורה יותר קרובה', אמר ג'ובאני ביסיניאני, יו'ר ומנכ'ל יאט'א.

ביסיניאני הוסיף כי 'הצל של המשבר הכלכלי העולמי צפוי להשאר מעל חלקים של התעשייה לתקופה מסויימת. שעורי גידול איטי באירופה וצפון אמריקה אינם רק תוצאה של היותן שווקים מפותחים. הוצאות צריכה מתמשכים, אבטלה גבוהה ומדדי צנע מורידים את שעורי הגידול'.

תנועת הנוסעים הבינלאומית צפויה לגדול מ-952 מיליון בשנת 2009 ל-1.3 מיליארד נוסעים בשנת 2014, גידול שנתי ממוצע של 5.9%.

הצמיחה הגדולה ביותר של תעבורת הנוסעים הבינלאומית תרשם בשווקים של סין, איחוד האמירויות, וייטנאם, מלזיה וסרי לנקה. המדינות שיובילו את נפח התנועה הבינלאומית יהיו: ארה'ב, אנגליה, גרמניה, ספרד וצרפת.

תנועת הנוסעים הפנימית צפויה לגדול מ-1.5 מיליארד בשנת 2009 ל-2 מיליארד בשנת 2014, גידול שנתי ממוצע של 5.7%. הגידול השנתי הממוצע הגבוה ביותר בתנועת הנוסעים הפנימית יירשם בסין, וייטנאם, דרום אפריקה, הודו והפיליפינים.
המדינות שתרשם בהן התנועה הפנימית בעלת הנפח הרב ביותר יהיו ארה"ב, סין, יפן, ברזיל והודו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: