אא

בואינג הציגה את מטוס ה-747-8 אינטרקונטיננטל

אלפים חזו בחשיפת המטוס החדש, שכולל 500-400 מושבים ומאופיין ביעילות רבה. 33 מטוסים מהדגם הוזמנו על ידי חברות שונות, ובכללן לופטהנזה וקוריאן אייר.

Shutterstock Shutterstock
חברת בואינג הציגה ביום א' את מטוס ה-747-8 אינטרקונטיננטל החדש, במפעל החברה באוורט, וושינגטון, בנוכחות כ-10,000 אורחים.

למטוס הבואינג 747-8 אינטרקונטיננטל עלות מייל למושב הנמוכה ב-12% לעומת קודמיו, מטוסי ה-747-400. המטוס מאפשר חיסכון של 16% בצריכת דלק, הפחתה של 16% לנוסע בפליטת גז הפחמן והפחתה של 30% ברמת הרעש לעומת מטוס ה-747-400.

המטוס כולל מרכיבי עיצוב פנים של ה-787 'דרימליינר' ובכללם ארכיטקטורה מודרנית וידידותית, המעניקה לנוסעים חוויית טיסה נינוחה ומרווחת.

נשיא קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ג'ים אלבאו, אמר כי 'הבואינג 747-8 אינטרקונטיננטל החדש כולל את הטכנולוגיות החדישות ביותר ומיישם פריצות דרך רבות שהושגו במטוס ה-787 דרימליינר. אנו מאמינים כי לקוחותינו יעריכו את עלויות התפעול הנמוכות והנוסעים מצידם ייהנו מהנוחות ומעיצוב הפנים המרשים שלו'.

חברת בואינג קיבלה 33 הזמנות למטוס 747-8 אינטרקונטיננטל מחברות שונות, בהן: לופטהנזה וקוריאן אייר. המטוס הראשון צפוי להתקבל ברבעון הרביעי של השנה.

פאט שאנהאן, סגן נשיא ומנכ'ל מטוסים בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג, אמר כי 'הבואינג 747-8 אינטרקונטיננטל הינו המטוס היחיד בקטגוריית מטוסים בעלי קיבולת של 400 עד 500 מושבים, והינו הפתרון המושלם לחברות התעופה המפעילות טיסות ארוכות טווח ביעדים פופולריים מסביב לעולם. המטוס החדש יקבע סטנדרטים חדשים מבחינת ההוצאות הנלוות וידידותיות לסביבה וכן יספק לנוסעים חוויית טיסה מהמדרגה הראשונה.'

מטוס ה-747-8 אינטרקונטיננטל הראשון שהוצג צבוע בצבעי אדום-כתום של זריחה, כהוקרה ללקוחותיה הרבים של החברה אשר בתרבותם צבעים אלו מסמלים שגשוג ומזל טוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: