אא

שיעור האסונות האוויריים הנמוך בהיסטוריה בשנת 2010

עפ"י דיווחי יאט"א חל בשנה האחרונה שיפור משמעותי ביותר בבטיחות הטיסה, במיוחד במטוסי סילון מערביים. ב-2010 נרשם שיעור התאונות הכולל הנמוך ביותר בתולדות התעופה.

Shutterstock Shutterstock
בכנס של יאט"א שהתקיים היום בטוקיו דיווחו ראשי איגוד התעופה הבינלאומי על שיעור התאונות האוויריות בשנת 2010. השיעור הכלל עולמי עמד בשנה האחרון על 0.61, שמשמעו תאונה אחת על כל 1.6 מיליון טיסות. זהו שיפור משמעותי לעומת 2009, בה עמד שיעור התאונות על 0.71 – תאונה אחת על כל 1.4 מיליון טיסות. ראוי לציין כי מטוסי הסילון המערביים רשמו בשנה שעברה שיעור של 0.25 תאונות, כלומר, תאונה אחת לכל 4 מיליון טיסות!
שיעור התאונות הכולל ב-2010 היה הנמוך בהיסטוריית התעופה, נמוך יותר מהשיא הקודם של שנת 2006. בהשוואה לשנת 2001 זהו שיפור של 42% מהשיא, שנרשם באותה שנה.

"בטיחות הטיסה היא בראש מעייננו. ההישג של השנה האחרונה מעיד כי המחוייבות שלנו מביאה תוצאות. טיסה היא בטוחה. אבל כל אובדן וטרגדיה אנושית מזכירה לנו את המטרה האולטימטיבית: אפס תאונות ואפס נפגעים. אנחנו חייבים להיות ממוקדים ונחושים להתקדם לעבר המטרה שנה אחרי שנה", אמר ג'ובאני ביסיניאני, יו"ר ומנכ"ל יאט"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: