אא

אל ועל וסטימצקי בין שמיים לארץ

שתי החברות מציגות שיתוף פעולה ראשון מסוגו במטוסי אל על: "הסיפור שלנו" .

Shutterstock Shutterstock
אל על וסטימצקי חברו יחדיו על מנת להנעים את זמן הנוסעים במהלך הטיסה . במהלך חודש מרץ 2011 תתקיים תחרות סיפורים קצרים בשם "הסיפור שלנו" במסגרתה יוזמנו נוסעי אל על לכתוב סיפור בנושא "בית" במהלך הטיסה .

ארבעה סופרים ישראלים: מיכל שלו, רם אורן, אופיר טושה גפלה ואשר קרביץ, נרתמו למשימה וכתבו עבור שיתוף הפעולה ארבעה פתיחים בנושא "בית" .
כל נוסע שיהיה מעוניין להשתתף בתחרות, יקבל חוברת ובה ארבעת הפתיחים, כאשר הוא מוזמן להמשיך את אחד מהם לסיפור משלו . אפשרות נוספת היא לכתוב סיפור עצמאי לחלוטין מבלי להיעזר באחד מן הפתיחים .

כל נוסע אל על שישתתף בתחרות יקבל במהלך הטיסה גלויה עמה הוא יכול לגשת לכל אחת מחנויות סטימצקי, למסרה ולקבל חברות במועדון "הסיפור שלי" במתנה לשנה .

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, אמר היום: "חברת אל על, שואפת להעניק לקהל הנוסעים חוויה של "בית" ופועלת על מנת שכל נוסע ירגיש בכל מקום, הכי בבית בעולם . מתוך תחושת השייכות הזו נולד הרעיון לאפשר לנוסעים לחוות את המונח "בית", כיד הדמיון הטובה, ולאפשר להם ליצור יצירה משלהם שתנעים את זמן הטיסה ותאפשר להם הזדמנות לפריצה בעולם הספרות" .

איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי, אמרה היום: "סטימצקי מציעה לצרכנים מגוון הזדמנויות בעולמות תוכן שונים, על מנת להמשיך לעודד את הקריאה ולטפח את התרבות בישראל כחלק מהיותנו "עם הספר" . שיתוף הפעולה עם חברת אל על מהווה חיבור נכון לערכים של שורשיות ואהבת הארץ, שהם חלק בלתי נפרד מהווייתה ופועלה של רשת סטימצקי מזה עשרות שנים . אני מקווה שבזכות שיתוף הפעולה יזכו הנוסעים לחוות פרץ של יצירתיות ואהבה למילה הכתובה ולערך "בית", המהווה לכל אחד מאיתנו משמעות ופרשנות משלו, ויחד נצעיד את הכותב לעבר ספר הביכורים הנכסף" .

על התהליך:
• כל הסיפורים ייאספו ויימסרו לסטימצקי, אשר תמנה "לקטורים" מהחנויות לקריאתם וסינונם .
• מתוך סך הסיפורים שיגיעו ייבחרו 30 סיפורים שיעלו לשלב הגמר של התחרות .
• 20 סיפורים מתוך ה - 30 שיעלו לגמר, ייראו אור באסופת סיפורים שתימכר בחנויות סטימצקי .
• הסופר הנבחר מתוך 30 הסיפורים יזכה להוציא לאור ספר ביכורים באחת מהוצאות לאור המובילות וכן יזכה בכרטיס טיסה זוגי לכל יעד שייבחר באירופה למשך שנה .

ההכרזה על הזוכה תתקיים בשבוע הספר .

אל על וסטימצקי מזמינות את הצרכנים להתעדכן באתר אל על ובפייסבוק על הסיפורים העולים לגמר ושמחות להעניק במתנה שובר הצטרפות למועדון הלקוחות של רשת סטימצקי "הסיפור שלי" . מועדון הלקוחות מעדכן את הצרכנים מדי חודש בתחומים המעניינים אותו ומציע הטבות והנחות: עשרות כותרים שונים מדי חודש בהנחות של עד 60%, כולל רבי מכר, הנחה במחלקות המוזיקה, הנחה על ספרים בלועזית והנחות נוספות על משחקים, גאדג'טים ועוד .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: