אא

לופטהנזה תפעיל מערכת מכירות מאוחדת עם אוסטריאן ובריטיש מידלנד בישראל

דפנה בן משה, ששימשה כמנהלת המסחרית של אוסטריאן בישראל, תעזור למיזוג בין אוסטריאן ולופטהנזה בישראל וההערכה היא כי היא תסיים את תפקידה בסוף השנה .

Shutterstock Shutterstock
תהליך שילוב חברות הבת של קבוצת לופטהנזה בישראל תחת קורת גג אחת יוצא לדרך .
היום יחל לפעול מערך המכירות המשולב של לופטהנזה, אוסטריאן אירליינס ובריטיש מידלנד אינטרנשיונל בישראל . מעתה, במסגרת זו, ייהנו סוכני הנסיעות בארץ מהאפשרות לטפל בכל ההזמנות והבקשות הנוגעות לטיסות של שלוש החברות הללו מול נציג מכירות אחד .

בעקבות הארגון מחדש, לופטהנזה ואוסטריאן אירליינס תפעלנה כגוף מאוחד בישראל, גם במטרה להציע ללקוחות שתי החברות מגוון רחב יותר של אפשרויות טיסה ברחבי העולם ומוצרים נלווים . במקביל תשולב במערך המכירות החדש גם הפעילות של בריטיש מידלנד אינטרנשונל , שהיא חלק מקבוצת לופטהנזה, אשר אינה טסה לישראל אך מציעה מגוון גדול של טיסות מנמלי הבית שלה בבריטניה ליעדים באירופה, מזרח התיכון ואפריקה .

מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, ישראל קרסטן צאנג: "הפעילות המאוחדת מעניקה יתרונות לציבור הנוסעים הנהנים מגמישות גדולה יותר ומגוון רחב וגדל של אפשרויות טיסה למאות יעדים ברחבי תבל, באמצעות 33 טיסות שבועיות ל - 3 נמלי בית מהחשובים באירופה: פרנקפורט, מינכן ווינה" .

דפנה בן משה, ששימשה כמנהלת המסחרית של אוסטריאן בישראל, תעזור למיזוג בין אוסטריאן ולופטהנזה בישראל וההערכה היא כי היא תסיים את תפקידה בסוף השנה . 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: