אא

מטוס ה - V-22 מתוצרת בואינג ו - Bell חוגג חציית רף 100,000 שעות טיסה

על פי נתוני המרכז לבטיחות של חיל הים האמריקני, ה - V-22 רשם בעשור האחרון את השיעור הנמוך ביותר של תקלות מבין המסוקים שבידי כוחות המרינס .

Shutterstock Shutterstock
יצרנית המטוסים בואינג חוגגת ביחד עם חברת בל ומפקדת הצי האמריקני, את חציית רף מאה אלף שעות טיסה של מטוס ה - V-22 . ציון דרך זה הושג במהלך משימת קרב של כוחות המרינס האמריקניים באפגניסטן .

ג'ןן ריידר, מנהל תוכנית ה - V-22 של הצוות המשותף לבואינג ולבל, אמר: "צוותי בואינג ובל מברכים את כוחות המרינס ופיקוד הכוחות המיוחדים של חיל האוויר האמריקני, על ההישג המשמעותי של 100,000 שעות טיסה . ביצועי המטוס במשימות קרביות והומניטאריות הם ללא תחרות" .

מטוסי ה -V-22 של כוחות המרינס האמריקניים צברו את שעות הטיסה במהלך משימות קרב, משימות הומניטאריות, אימונים וטיסות מבחן בים וביבשה . אבן דרך זו מציינת הישג משמעותי נוסף למטוס שכבר ביצע בהצלחה 14 פריסות קרביות והומניטריות מאז כניסתו לשרות מבצעי בשנת 2007 .

"ל -V-22 יכולת מוכחת של תמיכה בפעילות קרבית בכל רחבי העולם", אמר קולונל גרג מסיילו, ראש תוכנית ה - V-22 במפקדת הצי האמריקני . "ה -V-22 מעניק לכוחות הלוחמים טווח חסר תקדים, מהירות ויכולת שרידות והוא ימשיך להצטיין בקרב תוך הפגנת מוכנות, יעילות ושרידות" .

על פי נתוני המרכז לבטיחות של חיל הים האמריקני, ה - V-22 רשם בעשור האחרון את השיעור הנמוך ביותר של תקלות מבין המסוקים שבידי כוחות המרינס .  מנתוני עלות שעת טיסה בשנת 2010 עולה כי ל -V-22 העלות הנמוכה ביותר של מייל למושב מכל מסוקי התובלה של חיל הים האמריקני .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: