אא

חברת התעופה דלתא איירליינס דורגה במקום 1 ברשימה של מגזין Fortune 2011

הרשימה השנתית של חברות התעופה האהודות בעולם של Fortune מבוססת על תוצאות סקר גלובלי של חברות תעופה הנעשה בקרב מנהלים, דירקטורים ואנליסטים אשר מדרגים את החברות .

מזון ומשקאות בדלתא איירליינס. צילום: יח"צ מזון ומשקאות בדלתא איירליינס. צילום: יח"צ
דלתא איירליינס דורגה על ידי מגזין פורצ'ן כחברת התעופה האהודה ביותר בעולם ברשימת החברות האהודות ביותר בעולם לשנת 2011 בתעשיית התעופה, אשר התפרסמה השבוע .
דלתא טיפסה בדירוג חברות התעופה ממקום 10 ב - 2007 ,למקום הראשון ב - 2011 .

חברות התעופה אשר דורגו במקום שני ועד 10 ברשימת Fortune, בהתאמה, הם: סיגפור איירליינס, סאות'ווסט איירליינס, לופטהנזה, אייר פרנס-קיי.אל.אם, קטאי פסיפיק איירוייס, יונייטד קונטיננטל, קאנטאס איירוייס, בריטיש איירוויס, אול ניפון איירוייס, יו אס איירווייס ו - AMR .

הרשימה השנתית של חברות התעופה האהודות בעולם של Fortune מבוססת על תוצאות סקר גלובלי של חברות תעופה הנעשה בקרב מנהלים, דירקטורים ואנליסטים אשר מדרגים את החברות על פי 9 קריטריונים: ניהול אנשים, איכות ניהול, חדשנות, השקעה לטווח ארוך, שימוש בנכסי חברה, רגישות פיננסית, אחריות חברתית, איכות מוצר ושרותים ותחרות גלובלית FORTUNE World's Most Admired Companies airlines list .

בנוסף לדירוגה כראשונה בחברות התעופה בדירוג הכללי; דלתא אף דורגה במקום 1 מבין חברות התעופה בהשקעה לטווח ארוך, איכות ניהול, תחרות גלובלית ואחריות חברתית .

הדירוג של דלתא במקום הראשון אינה מהווה רק עדות לכך שהחברה השיגה, אלא גם את הדרך שבהגעה לנקודה זו . דלתא יצרה משרות חדשות בכל תחומי הפעילות, כגון: בטכנולוגיה, מטען, שירות לקוחות בשדה התעופה, הזמנות, תפעול ושירות בטיסה וזאת בכדי לתמוך ברשת התעופה הגלובלית הרחבה שלה .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: