אא

בורוביץ בתגובה לדוח רשות ני"ע: האמנתי אז ואני מאמין היום שפעלתי לטובת החברה

איזי בורוביץ כותב במכתב ההתפטרות מדירקטוריון אל על: "האמירות המיוחסות לי בתמלילים שהחברה מסרה לרשות ני"ע והמצוטטות בטיוטת דוח הביקורת של הרשות אינן מלאות, חלקן אינן משקפות במדויק את הלך הדברים בישיבות דירקטוריון החברה ובמקרים רבים אף הוצאו אמירות אלה מהקשרן".

Shutterstock Shutterstock
איזי בורוביץ, שהיה יו"ר דירקטוריון אל על בין השנים 2005-2008, חלק מהתקופה אליה מתייחס דוח הרשות לניירות ערך, שהוגש לחברה לפני ימים אחדים, הגיש את התפטרותו המיידית מכהונתו בדירקטוריון החברה והגיב לדברים.

בעניין החתימה על מזכר ההבנות וההסכם עם חיים רומנו כותב איזי בורוביץ כי 'לא חתמתי באופן אישי על מזכר ההבנות, שנחתם בחודש פברואר 2005 עם חיים רומנו ועל ההסכם עם חיים רומנו מיום 16 במרץ 2005, אלא בשם החברה, ולא היה לי כל עניין אישי בהתקשרויות הנ'ל. האמנתי אז ואני מאמין היום שפעלתי לטובת החברה'.

בעניין הליך אישור מזכר ההבנות וההסכם במוסדות החברה כותב בורוביץ במכתבו: 'בכל הקשור לאופן אישור מזכר ההבנות וההסכם הנ'ל במוסדות החברה ובכל הקשור לתיאור המסמכים הללו בדוחות החברה הסתמכתי, כמו יתר חברי דירקטוריון החברה, על יועצים מקצועיים בעלי שם ומוניטין: עורכי דין, פנימיים וחיצוניים המתמחים בדיני חברות ודיני ניירות ערך ורואי חשבון, תוך שפעלתי בשקיפות מלאה ומסרתי ליועצים המקצועיים את כל המידע שהיה מצוי ברשותי, כיו'ר דירקטוריון החברה, וברשות החברה בעניין'.

בורוביץ מוסיף וכותב במכתב ההתפטרות: 'האמירות המיוחסות לי בתמלילים שהחברה מסרה לרשות ניירות ערך והמצוטטות בטיוטת דוח הביקורת של הרשות אינן מלאות, חלקן אינן משקפות במדויק את הלך הדברים בישיבות דירקטוריון החברה ובמקרים רבים אף הוצאו אמירות אלה מהקשרן. בכוונתי להתייחס לכך ולנושאים אחרים הנוגעים לעניין, אם וכאשר אדרש לכך בעתיד'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: