אא

לופטהנזה רוכשת 35 מטוסי נוסעים ומטען חדישים בהשקעה של כ-4 מיליארד אירו

ההשקעה במטוסי הנוסעים החדישים, אשר יסופקו החל ב-2016 מחזקת את כושר התחרות של חברות התעופה הפועלות בקבוצה. הרכישה תתרום לחסכון מצטבר בעלויות תפעול ודלק ותהיה לה השפעה חיובית בתחום איכות הסביבה.

Shutterstock Shutterstock
מועצת המנהלים של לופטהנזה קיבלה החלטה לרכוש 35 מטוסים נוספים במסגרת תכנית ההצטיידות הרב-שנתית וחידוש הציוד. לופטהנזה תרכוש 25 מטוסי איירבוס מדגם A-320neo ו - 5 מטוסים מדגם A-321neo שישמשו את חטיבת הנוסעים ו - 5 מטוסי ייעודיים למטען של בואינג מדגם 777F שישמשו את חברת לופטהנזה קרגו, העוסקת בהטסת מטענים ברחבי העולם.

ההשקעה במטוסי הנוסעים החדישים, אשר יסופקו החל ב-2016 מחזקת את כושר התחרות של חברות התעופה הפועלות בקבוצה. הרכישה תתרום לחסכון מצטבר בעלויות תפעול ודלק ותהיה לה השפעה חיובית בתחום איכות הסביבה: צריכת הדלק של המטוסים החדשים נמוכה בכ - 15% ביחס לדגמי מטוסים הפועלים בהווה ורמת הרעש הנוצר בשעת הטיסה תהיה גם היא נמוכה בשיעור של עד 15% ביחס למטוסים הקיימים.

מטוסי המטען החדישים מתוצרת בואינג יסופקו החל ב - 2013 יסייעו ללופטהנזה ליהנות מהצפי לגידול בהיקף הטסת המטענים בשוק העולמי. המטוסים מדגם 777F נחשבים לא רק לחסכוניים בצריכת דלק מטוסים אלא גם לידידותיים לסביבה, ביחס למטוסים אחרים ברמת הרעש שהם יוצרים.

היקף ההשקעה המוערך ברכישת המטוסים הללו קרוב ל - 4 מיליארד דולר ארה"ב והרכישה תתבצע מההון העצמי של הקבוצה או ממקורות פיננסיים חיצוניים. הזמנה זאת מתווספת לצבר הזמנות של 194 מטוסים חדשים בשווי של יותר מ - 16 מיליארד אירו, אשר יסופקו עד סוף העשור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: