אא

דלתא תעניק מיליון דולר במזומן כתמיכה לנפגעי האסון ביפן

אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל: "יפן היא חלק משמעותי מרשת הטיסות הגלובלית שלנו ודלתא מחוייבת למציאת דרכים לסייע לאלו שבצרה בעקבות רעידת האדמה ההרסנית".

Shutterstock Shutterstock
תרומת דלתא איירליינס תתבטא במענק של 250 אלף דולר במזומן באופן מיידי לצלב האדום היפני לתמיכה במאמצי ההצלה והשיקום. התרומה הזו תסופק במזומן על ידי תרומות של נוסעי ועובדי דלתא אשר יתרמו באמצעות אתר דלתא-הצלם האדום. תרומות אשר יעשו באמצעות האתר ינותבו ישירות למאמצי צלב האדום היפני לסיוע לאנשים באזורים הפגועים. תרומות אלו הינן בתוספות להסכם ארוך הטווח של דלתא עם הצלב האדום האמריקאי להעברת מטען ונוסעים ללא תשלום, במידת הצורך, בהעברת אספקה ועובדים לסיוע מ- ול- אזורי אסון ברחבי העולם.

כמו כן, התחייבה דלתא להשלים עד ל-5 מיליון מיילים מול תרומות נוסעים ל-World Vision Japan באמצעות תוכניתה SkyWish Asia. נוסעי דלתא יכולים לבקר באתר SkyWish Asia website ולתרום בו מיילים ל-World Vision Japan לעזרה בהעברת עובדי סיוע ואספקה ליפן.

בנוסף לתרומה המיידית של 250 אלף דולר במזומן לצלב האדום היפני והתרומה של עד ל-5 מיליון מיילים ל-World Vision Japan, דלתא תעביר תרומות להשלמת התחייבותה ל-1 מיליון הדולרים.

עובדי דלתא הנמצאים ביפן אף מקבלים כל עזרה נדרשת באמצעות ארגונים שלא למטרות רווח המובלים וממומנים על ידי אנשי דלתא. עובדי דלתא תורמים ישירות לקרן זו באמצעות הפחתה מתלוש המשכורת או באמצעות האתר הפנימי של עובדי דלתא. תרומות ישמשו לסיוע לכל עובד דלתא ביפן המחפש עזרה לאור האירועים האחרונים ביפן.

"יפן היא חלק משמעותי מרשת הטיסות הגלובלית שלנו ודלתא מחוייבת למציאת דרכים לסייע לאלו שבצרה בעקבות רעידת האדמה ההרסנית", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל. "1200 המועסקים של דלתא ביפן, המגובים בתמיכת 80,000 העובדים ברחבי העולם, פועלים יחדיו לעשות ככל שיכולים כדי לקיים שינוי, ודלתא מעודדת את הנוסעים להצטרף באמצעות תרומת כסף או מיילים לעמותות שלנו", הוסיפה הרשקוביץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: